Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Åssen gikk det med testen i dag? Krysser fingrene for at du fikk et kryss! Det skjedde ikke for min del. Var like negativ som vanlig...
Monica-76 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Så hyggelig at du tenker på meg. Å, ja der stod det gravid ja. Utrolig at det gikk på første forsøk. Er selvfølgelig kjempeglad, men føler med deg og andre som har prøvd en stund. Jeg er sikker på at den sitter snart. Skjønner at greia her er å sende babystøv - og du skal få masse fra meg. ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Ååååh, så vanvittig heldig du er!! Gratulerer så masse!! Og tusen takk for babystøv! Sluker til meg ALT!!!
Monica-76 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Ja sluk det og så snakkes vi på 1. trimester, ikke sant. Masse lykke til.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Jepp, satser på det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå