Gå til innhold

Trønderjentan:0)


 boble <3

Anbefalte innlegg

Har dere kommet etter enda???:0)

 

Takk for nok et koselig treff i går til dere som var der, setter sånn pris på disse treffene. God kake, VARM kaffe (hi hi), slarving og nydelige babyer...Gleder meg allerede til neste gang. Lurer på om jeg skal prøve å bestille bord jeg, begynner å bli en popis plass.

 

Ha ei flott uke alle sammen.

 

Klemmer fra Thea og Mali

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. fikk ikke mulighet til å komme på onsdsgen som var, men vil gjerne komme neste onsdag,( hvis bilen er ferdig på reprasjon) det høres ut som dere koser dere og jeg kjenner ingen som har baby her jeg bor. klem linn jeanette og emilie jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Linn Jeanette!

 

Koselig om du kommer på treff. Jeg har bestillt bord til oss, så om du blir usikker på hvor vi sitter er det bare å spørre de som jobber der. Er reservert på Thea Wik:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. lurer litt på om det er onsdag 22 eller torsdag 23, det er treff??? når på dagen??? og hvor ligger det lune rede???? er ikke så mye i trondheim.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu:0)

 

Det lune redet ligger rett over Mikrobryggeriet. Om du ikke vet hvor det er kan jeg godt møte deg litt før på en plass du er kjendt. Send meg bare en PM så sender jeg tlf nr mitt såvi kan avtale nærmere.

 

Treffet er på onsdag 22. juli kl 13:00

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...