Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Den var jo lekker =) Den som Vilde hadde.. ) har sett den i butikken også..neon som vet om det går ann å sette opp ryggen til bagen litt?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Er det kombivogn så går ikke det nei.. Duo-vogn vet jeg ikke..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Kombivogna så har du baggen oppi sportsdelen.. Duo-vogna så har du bare bagdelen, og når ungen er stor nok så tar du bort den og så setter du på sportsdelen..
LegallyBlond Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Kombivogn: Bagen står oppi sportsdelen, mindre bag Duovogn: Separat sportsvogndel/bagdel, bagen er mye større Men er ikke så lurt med lys vogn, selv om den er fin å se på. HAr vogn med en del lyst på, og hendene til storebror er ikke alltid like rene og DET vises godt igjen....
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jo vil ha lys vogn. Bare og vaske trekket det. Er så lei blåe og svarte vogner =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Når har du termin da? Åssen vogn har du tenkt på? Svigerinna mi ville også ha denne beige vogna.. Helt til ho kom i butikken og fikk se marine.. OG så sønnen min sitte i vogna og spise =)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 5 jANUAR Blir enten denne eller emmaljunga smart duo i beige..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Så moro =) Svigerinna mi som har termin 9-januar har kjøpt simo duo =) Kjempe stilig i beige da! Så kan du bare pynte på med den fargen du vil i soft line =) Ho trodde det var sånn plate i duo-vogna som gjør at ungen sitter litt opp.. Var ikke sikker..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Ja var det jeg lurte på..hehe ) Kunne ikke finne om Simo hadde en hjemmeside heller..arghh
LegallyBlond Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Er egentlig enig med deg i det ja, lei av det jeg også - spesielt svarte =) Så selv om det ikke er så veldig praktisk med lys vogn, så er det iallefall fint =)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Siden du har termin i januar så ville jeg ikke ha valgt simo, de er jo sååå trange og smale i baggen, hvis du skal ha pose oppi så kan det jo fort bli liten plass for småtten
Gjest Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Er ikke noe mindre praktisk med lys vogn enn mørk vogn tutta jeg har begge deler selv..
LegallyBlond Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 Det har jeg og =) Og jo, med en 2-åring så BLIR den lyse vogna fortere skitten!! BAre kom hjem til meg å se...
Gjest Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 Baggen er lang nok men veldig smal,, hvertfall smalere enn emmaljunga sin Er det jeg har hørt flest klager på med simo, at baggen er så himla smal..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 Hmm, synes ikke det er noen forskjell i det hele tatt jeg den grå vogna er like stygg når den er møkkete som den lyse er, bare å vaske over etter bruk så er den like pen synes jeg..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Vil bare si at jeg fikk isack i januar, og hadde simo kombivogn. Det var kjempe god plass i baggen, og hadde aldri problem med pose oppi. Kunne hatt posen oppi mye lenger enn jeg måtte:) Det er det jo verre når man får barn i feks. oktober...og har hele vinteren forran seg. Men tror nok ikke det hadde vært noe problem heller. Ellers er jeg enig med deg hi, den vognen er kjempe fin:) Og jeg har ingenting negativt å si om simo kombivogna mi:) Er super fornøyd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå