Gå til innhold

Da ligger lillegutt i sengen med en flaske saft..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alt sukkersnakket her i dag er det jammen meg like foer jeg foeler meg som en daarlig mor .... :)

Saken er den at lillegutt pleier aa faa en flaske melk med seg i sengen naar han sover paa dagen ( ikke om kvelden) og da jeg skulle lage flaske til ham tidligere saa var der jammen ikke melk.

Mannen har en kollega som bor her akkurat naa og han har vel uten aa tenke seg om ta siste rest.

Har proevd aa legge mini i to timer naa,med vann uten at det lykkes.

Naa kapitulerte jeg og gav han saft for foerste gang og han sovnet som bare det :)

Mamma er glad og mini er glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

so what ;P det er jo bare snakk om et engangstilfelle.

har en venninne, og jeg har aldri sett henne drikke noe annet enn brus og melk og saft!!!

du trenger ikke å ha dårlig samvittighet bare fordi du ikke mener at han aldri skal få sukker :)

Skrevet

Hihi, både føler og forstår deg :)

Anyway, hadde jeg gitt mini her saft når han skulle sove, så hadde han iallefall ikke sovet.. han blir helt hyper av sukker ;-D

Deilig at det fungerte på gutten din da :)

Skrevet

hehe... Vet ikke om det er noe barnevern her nede.... Florer jo med sukker her . Skulle ikke forundre meg om alle her faar saft i flaske.

Lillegutt er eneste som kun faar vann aa drikke i bhg. De andre drikker juice,sjokolademelk osv.

Skrevet

Ja det virker som om sukker og salt er mye mer ok i andre land enn her :) i spania og frankrike så har de jo til og med barnematglass med sjokoladesmak fra 6 mnd :-S

Men en flaske med saft i ny og ne har ingen unge skade av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...