Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 føler ingen glede over å gå gravid. Venter nr 4, har lyst til å få tilbake det livet jeg hadde. Jeg er bare litt over 11 uker gravid, jeg har vært inne på tanken på abort men håper denne følelsen går over. Det er mye rot og tull i livet mitt nå. Søker egentlig noen som har følt likt men nå gleder seg over barnet som skal komme. Vil dette gå over, vil jeg kunne glede meg over dette nye barnet. Det yngste barnet mitt er 1 år. Jeg er mitt i ett samlivsbrudd
Buick Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Å vere midt i eit samlivsbrudd er nok vanskeleg i seg sjølv med tanke på dei borna som allereie er involvert, så det å vente eit nytt barn gjer vel ting ekstra vanskeleg med tanke på planlegging av det "nye" livet som åleinemor.Du veit at det er mange ting som vil bli tøft og det er sikkert det som er noko av grunnen til at du ikkje greier å glede deg. Kva seier barnefaren om barnet som er på veg? Kan ikkje anna enn å ønske deg lykke til og håpe at ting ordnar seg til det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå