Gå til innhold

Hormonspiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk satt inn hormonspiral i februar, 1 år etter fødsel. Blødde først sammenhengende (ikke mye, men litt hver dag) i 9-10 uker, deretter har jeg hatt tre nesten regelmessige blødninger (antakelig mestruasjoner) som hver har vart mellom 15-17 dager. Blør friskt blod et par dager, deretter er det bare brunlig/rosa utflod. Denne siste gangen har jeg hittil blødd i 23 dager (hadde en dags opphold), og det er akkurat som før - rosa/brunlig. Det er jo ikke mye, men forferdelig irriterende - føler meg "unormal", samtidig som jeg vet at det er normalt å ha det sånn i starten med hormonspiral. syns imidlertid det har vart lenge nå - er jo over et halvt år siden jeg satte den inn. Har hatt hormonspiral en gang før - fikk da satt den inn på 6ukerskontorollen og da hadde jeg ikke en eneste blødning, hverken rett etterpå eller mens jeg hadde den. Er det noen andre som har hatt lignende plager med hormonspiral som det jeg opplever nå? Skulle gjerne likt å vite om det er normalt at man har så lange blødninger så lang tid etterat den er satt inn. Må tilføye at jeg blør veldig lite hele tiden, da - holder med truseinnlegg.

Blir veldig takknemlig hvis noen kan svare meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg var hos legen i går p.g.a. det samma for nå har det gått 6 uker og blør litt ennå som deg.Og det er såååå irriterende.Han legen sa at det er jo ikke så lenge siden den ble satt inn så det er normalt.men leser jeg nå innlegget ditt og er ikke sånn alikevel da.

Håper det gir seg eller noe for er ukomfortabelt å gå med bind hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...