Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 føler ingen glede over å gå gravid. Venter nr 4, har lyst til å få tilbake det livet jeg hadde. Jeg er bare litt over 11 uker gravid, jeg har vært inne på tanken på abort men håper denne følelsen går over. Det er mye rot og tull i livet mitt nå. Søker egentlig noen som har følt likt men nå gleder seg over barnet som skal komme. Vil dette gå over, vil jeg kunne glede meg over dette nye barnet. Det yngste barnet mitt er 1 år. Jeg er mitt i ett samlivsbrudd
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Du har bare 1 uke på å ta et valg. Jeg synes du skal ringe legen NÅ og få en time i dag sånn at du kan diskutere dette med legen. Eventuelt må du finne noen andre å snakke med. Uansett hva du velger er det et valg som du skal leve med resten av livet og det skal være et riktig valg. Og uansett hva du velger så husk at ingen andre skal dømme deg på det. Sett deg ned og skriv en liste med hva som er pluss og minus ved å beholde og det samme ved å ikke beholde. Jeg tok et lignende valg for noen år tilbake som jeg ikke har angret på en dag.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Huff det hørtes slitsomt ut! Er ikke i samme situasjon, men fikk en sønn midt i et samlivsbrudd for 6 år siden, det var tøft så jeg kan bare tenke meg hva du går gjennom. Barna vi får angrer vi ikke på, men det er jo også sånn at du må passe på å holde hodet over vannet selv også. Gjør det du føler blir mest riktig. Får du barn nr fire kommer du jo til å glede deg over det som med alle de andre, og får du ikke barn nr fire er det ikke noe å skamme seg over. Noen ganger må en prioritere de en allerede har og seg selv. Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå