Gå til innhold

Cerazette og blødninger...igjen... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på cerazette for 1,5 uke siden (mini er 2 mnd gammel) og i går og i dag småblør jeg litt, mer i dag enn i går. Er litt usikker på om det er de berømte småblødningene alle snakker om i forbindelse med cerazette eller om jeg rett og slett bare har fått mensen igjen. Jeg fullammer og fikk ikke igjen mensen før etter 9 og 10 mnd med de andre to, men det kan jo være anderledes denne gangen da så klart. Når dere sier dere småblør av cerazette, hvor mye er det da snakk om (f.eks bare litt på papiret når en er på do, må bruke truseinnlegg, bind el) og hvor ofte og lenge? Og får dere vondt i magen og ryggen, altså mensmurringer? Blir veldig glad om noen vil svare! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte også å blø etter ca 2 uker på cerazette, men hos meg var det som en mens. Etter det var jeg veldig fornøyd med dem, hadde vel en mens til før jeg slutta å amme da mini var 8mnd. Problemene mine i forhold til cerazette kom bare noen dager etter ammeslutt. Småblødde i opptil en uke om gangen med opphold på to uker før det var på an igjen. Måtte bruke truseinnlegg og gjerne et bind/tampong innimellom. Hadde mye murringer, også mens jeg ammet.

Pga ferie og masse ting og tang fikk jeg ikke ordna andre p-piller før etter 2mndr, men nå er det endelig blitt system i sakene igjen.

Altså, hvis du "reagerer" som meg, kan det være at denne blødninen går fort over, og du slipper unna på mange mndr ennå!:)

Skrevet

Ok, tusen takk for svar! :-) Blør litt mer enn bare liten blødning synes jeg nå, men ikke så mye som mens heller, noe midt i mellom. Har planer om å amme til mini er ca 10-12 mnd dersom han selv vil så krysser fingrene for at jeg får samme som deg da, at dette går vekk igjen! Når ammingen er over er det jo flere valgmuligheter også da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...