ஜBettyPஜ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Skal skrive et dokument, men klarer ikke få bort dobbel linjeavstand... Liker ikke Vista jeg...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 inne på verktøy, og avsnitt tror jeg ?
ஜBettyPஜ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 FÅR DET IKKE TIIIIIL!! ÅÅÅ! Er helt talentløs...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Har ikke vista, men er det en kolonne som heter tekst/tekstformat? Hva står i den? Normal (web)? Om du setter den til normal???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå