Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Vennina mi fortalte i går at sønnen hennes kom opp igjen frå noken venner grinende, for dei hadde kaste ein høygaffel etter han??Ho ringte til mora og sa kva er det de leikar med der nede??"nei,ho skulle rydde det vekk no" Så kom dei opp til sønnen og sa unnskyld...Plutseleg høyrer ho den andre sønnen hennes sei"han har kniv" ho sprang opp, og tok den i frå han.Sendte mld til mora at ho kom forbi med kniven seinare,for slikt fekk dei ikke lov til å leike med i henner hus.Ho fekk svar tilbake,at ho måtte ikke vere så overbeskyttende... Kva synst dere om denne type lek??Jeg ble helt forskrekket!!
catine Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 hvor gamle er de? Barn må få erfare og lære å bruke og leke med kniver, men selfølgelig med voksent tilsyn dersom de er små. Kniver er ikke for små barn som leker alene!
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Er det mulig? hadde aldri trudd du skulle få et slikt svar som tine ga!!Halloo.. Du skal vel ikke leke med kniver?huff huff....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 De er 6 år gamle....(var litt feil forum men men...)Nei,jeg mener at de ikke skal leke med slike ting...Det kan da vere livsfarlig...
catine Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Jeg mener selfølgelig ikke å leke og tøyse med kniver, men det er faktisk en god erfaring å lære å bruke kniv- slik får man respekt for hvor farlig kniver kan være, og lærer da å bruke de rett - MEN som jeg sa at det er voksne som lærer og viser barna. Mange barn i barnehager og skoler er med på å tilberede mat o.l- da brukes det kniv og de som har erfaring med det og vet hvordan de brukes klarer å håndtere kniven sin rett og ikke leke med den. Gjorde jeg meg forstått nå?
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 hehe..å lære å bruke kniv når man lager mat er jo greit:) Men å springe rundt me kniv på bygda å leke er jo helt vanvittig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå