Gå til innhold

Litt info. ang sushi........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og spiste sushi med en venninne i går, koste oss skikkelig og når kelnern skulle rydde av spurte jeg tilfeldigvis om de frøs all fisken først. Og svaret var nei - det gjorde de ikke!!!

Jeg trodde dette ikke var lov jeg!???!!????? Fader heller, jeg har jo spist sushi sikkert 5-6 ganger i svangerskapet og NÅ har jeg dårlig samvittighet nå :(

Ps - dette var i trondheim, men det kan jo hende det gjelder andre byer og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men sushi er det jo bare å spise. :) Så det er nok ingenting å bekymre seg for. :)

Skrevet

men det står på matportalen at det SKAL fryses først, pga bassilusker som ikke er helt bra........??????????????

Skrevet

ja det stemmer at den skal fryses først,men det er ikke slik at det er garantert farlig å spise det du har heller..dette går sikkert bra, du kan jo fortelle det på neste kontroll så vil de vel sjekke deg for det du kan være bekymret for..slkipper du ihvertfall å bekymre deg unødvendig:o)

Skrevet

ja det var smart. Skal til jordmor om en uke.

Skrevet

Selv om ikke restauranten har frosset fisken selv,så er sjansen for at den har vært frosset før,veldig stor. Det meste av "fersk" fisk du kjøper i fiskedisken o.l har også vært frosset før,du bare vet det ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...