Gå til innhold

trenger tips/råd vedr nattesøvn


**snuskeluska**

Anbefalte innlegg

Min lillegutt har sovet gjennom hele natta, kun avbrutt av 1-2 ammepauser hvor han har sovnet igjen momentant. Han er nå 3 mnd og de siste 5 nettene har han våknet ca 5-6 ganger pr natt og i tillegg brukt lang tid på å sovne igjen etterpå. Han ligger liksom og trykker og maser noe helt forferdelig. Så vi får jo ikke sove noen av oss. Huff, håper ikke det skal fortsette slik.

 

Noen andre som har hatt det slik?

Noen tips?

Han får kun morsmelk og jeg tror jeg har mer enn nok melk så han er ikke sulten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje han holder på å få tenner, kan bli litt urolig av det. men noen gode råd har jeg desverre ikke! Det går seg sikkert til igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt litt av samme problem - vanligvis sover hun godt, avbrutt av en matpause, og så soving igjen fra ca 22 til 07. Men de to siste nettene har hun våkna 3-4 ganger. Fått mat og lagt seg igjen. Jeg regner med at det var disse økedagene som noen gang kommer, for nå er hun tilbake i vanlig rytme. Ingen tips herfra heller, annet enn "vente og håpe det går over".. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Min sønn er bare to måneder, men han har lenge slitt med "trykking" om natta. Det virker som om han sliter med å bæsje. Jeg tror det kommer av at han innimellom sluker en del luft når han får pupp. Når jeg merker at det skjer lar jeg ham sove litt på magen etter måltidet, i ca. 20 min. før jeg legger ham over på ryggen igjen. Det ser ut til å roe ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...