Gå til innhold

Hodefesting.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm...når er det vanlig eller...når kan hodet feste seg?..har syv uker til termin men hadde voldsomme smerter i bekken/lysken i natt..? lurer på om det kan være hodet?..har ellers ikke hatt noen bekkenplager etc tidligere....eller hva kan det være?..bare sener som strekker seg etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 40 uker i dag, og hodet hadde ikke festet seg på kontrollen i går. Det er ikke alle som det gjør dette på. Smertene kan være bekkenet som krangler.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har hatt bekkenløsning hele svangerskapet.

Jeg regnet med at hodet hadde festet seg da bekken smertene plutselig blei mindre, og det stemte. Hodet stabeliserer nemlig ofte et skranglete bekken.

For meg høres det mer ut som du har begynt å få bekkenløsning, og det skal vi jo ha før vi føder sånn at ungen kommer seg ut ;)

Skrevet

Jeg er 37+2 i dag og hodet har nå begynt å feste seg. Var hos jordmor i dag.

Har de siste dagene vært vondt i lysken når jeg har snudd meg og når jeg har gått.

Men har også følt tidligere at ting har strekt seg i bekkenet og lysken, men det er først nå at hodet er kommet ned og har begynt å feste seg..

Skrevet

Takk for svar alle sammen .. :) tiden vil vel vise hva jeg har...bekkenløsning burde jo kjennes relativt hele tiden da??..er fin igjen nå forsåvidt...noe av i ryggen etter feil madrass på feri men ellers ok..soennende å se hva jordmor sier på tirsdag..

Skrevet

Fikk vite hos jm i dag at hodet var så godt som festet (hun skrev hf på helsekortet mitt). Jeg har ikke hatt noen smerter i forbindelse med dette, men har merket et veldig press på blæra til tider da... hehe. + litt nedpress generellt, men bare i korte perioder av gangen. Men dette er sikkert veldig individuelt.... Er forresten 36 uker =)

Skrevet

Lillegutt hadde nesten festet seg helt da jeg var på kontroll i uke 33, så er visst veldig forskjellig. er førstegangsfødende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...