SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Noen som har tips om hvordan man blir kvitt/demper disse? Eller er det noe man bare maa leve med?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Begynn på p-pillen Diane når du kan det (m.t.p. ferdig med evt. amming)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Det er jo et helt aar til! Skulle gjerne ha gjort noe med dem naa jeg. Men det er kanskje ikke mulig...
Mamma2OO5 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg var hos en kostholdsdame en gang og hun sa til meg det at når man er plaget med hormonelle kviser så bør man holde seg unna sukker og fet mat da dette påvirker hormonene på et vis. Jeg holdt meg unna i 2 uker(klarte ikke lenger) og jeg ble faktisk mye bedre... Da spiste jeg ikke noe sukker, ikke yoghurt, ikke frukt eller noe. spiste veeeldig mye rå grønnsaker da. For det er veldig bra:o) vet ikke om dette hjelper deg men det hjalp på meg.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Hoeres vanskelig ut... jeg er litt glad i soetsaker for tida. Men sikkert verdt et forsoek! Takk for tips.
Mamma2OO5 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Det var veldig vanskelig, men jeg så meg i speilet og tenkte med meg selv at sånn her vil jeg ikke se ut! Jeg la oppkuttede grønnsaker i kjøleskapet i en pose (gulrøtter, kål og kålrot, blomkål og brokkoli om du liker, sikkert mye mer også, men jeg synes gulrot er best) Dette gikk jeg og gnagde på hele dagen og søtsuget blei etterhvert borte, samtidig med kvisene! Er selv ganske så glad i sjokolade og div annet;o) Jeg spiste kun nøtter om knaskebehovet tok helt overhånd. Og sukkerfrie pastilller, selvom jeg egentlig ikke skulle spise det heller... Merket også at jeg følte meg mye bedre, ang energi og slik.. hm lurer på om jeg ikke skal prøve det igjen selv hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå