Gå til innhold

Hvordan har folk tid til å henge her.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

når de får rier, når vannet har gått, nettopp har født etc? Skjønner ikke at de har tid til det. Til og med de som føder 2mnd før tida er her noen få dager etter for å fortelle om opplevelsen sin. Har ikke folk et liv utenom BIM? Eller er det enkelte her som bare er ute etter oppmerksomhet, som finner på historier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig :)

Skrevet

er det virkelig n oen som setter seg ned foran pc'n når de får rier? vent litt kjære, vi skal ikke på sykehuset ennå. jeg skal bare skrive noen innlegg på BIM først. heeheheh....festlig. de kan ikke være mye nervøse for fødselen. å de har nok pakka klar fødselsbagen for flere mnd siden.

Skrevet

Det er vel det man kaller avhengig. Skal innrømme at det blir endel surfing på nettet nå som sambo er på jobb, og jeg ikke orker så mye sosialt samvær (fem dager igjen til termin). Men det er neppe første prioritet når riene setter i gang nei. Tror j(og håper) jeg har nok annet å tenke på da:)

Skrevet

Tror det finnes mange ensomme mennesker der ute, og for noen er kanskje bim-damene de eneste vennene de har. Skjønner hvertfall ikke hvordan folk kan ha tid til andre venner når det så jevnlig som det gjør, dukker opp nye tråder fra samme personer - døgnet rundt.

Så - de trenger vel støtte fra vennnene sine regner jeg med

Skrevet

Hvor skal jeg ellers henge..? På puben kanskje...

Skrevet

At folk har tid det er vel ikke så vanskelig å forstå vel? Noen er sykemeldte, i permisjon eller ikke har jobb. Man kan vel sitte her etter jobb også, det er vel ikke umulig?

At folk kan sitte her med rier og poste innlegg er heller ikke så vanskelig å forstå vel? Pakke bagen tar ikke lange tiden, og ikke alle får supervonde rier med en gang. Førstegangs får som regel ikke komme inn på sykehuset med en gang heller. Mine første åtte timer med rier var ikke ille, det var de fem og en halv siste som var ille. Dro på sykehuset etter tre timer, og på de tre timene hadde jeg GOD tid til å poste innlegg her inne om jeg hadde hatt lyst til det. Men det følte jeg ikke for, jeg ville heller kose meg med en god frokost og dusje og føle meg litt OK før vi dro til sykehuset.

Og etter fødsel så sov ihvertfall min baby store deler av døgnet. Bare våken for mat og bleieskift. Så med en nyfødt baby har man jo en del dødtid etter alle de nysgjerrige barselbesøkerne har kommet en tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...