Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 10 dager over termin, og skal til fastlegen min. Han kommer vel til å henvise meg videre til Ullevål for overtidsvurdering, men kunne jo gjerne tenkt meg litt action før det, for Ullevål blir vel neppe før neste uke.

Kan vanlige almenleger rote rundt oppi der? Sjekke modning, tøye litt el.l.? Hadde vært fint å se om helgen kunne ført med seg noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja veit iallafall at det blir gjort av noen leger her jeg bor, du får høre med han;)

Skrevet

Min fastlege ville ikke sjekke modning engang. Han vet rett og slett ikke hva han skal se etter. Så de allmennlegene som gjør det har nok noe ekstra utdanning innen dette. Du får bare spørre, kanskje gjør han det, kanskje ikke.

Skrevet

Legen min sjekket heller ikke... Tror ikke han er helt konfortabel med svangerskap/graviditet og overlater dette til jordmor. Men det kommer jo helt ann på hva slags kunnskap fastlegen føler han sitter inne med...

Du kan jo kanskje bestille time hos privat jordmor da?

Skrevet

Han tilbød seg ikke, og da jeg spurte sa han at det ikke hadde noe for seg. Hadde jo ikke lyst til å gnåle meg til at han skulle stappe fingrene sine oppi musa mi heller. Sikkert en grunn til at han valgte å bli almenlege og har skilt seg fra kona og flyttet sammen med en mann :)

Skal på kontroll på sykehuset på lørdag alt, så det er ikke så lenge å vente. Men da har jeg i allefall tenkt å mase meg til en sjekk.

Skrevet

Sikkert en grunn til at han valgte å bli almenlege og har skilt seg fra kona og flyttet sammen med en mann :)

He, he, måtte le, jeg, og det er ganske godt gjort, for jeg er gravid og lei idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...