Mamma til 2 søte jenter Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Tok en test tidlig i dag morges kl 04.00, klarte ikke vente lenger og fikk ikke sove videre - selvsagt var den negativ. Fant i går ut at IKM er til mandag. I dag morges har jeg hatt skikkelig vondt i magen - det er nok bare mensmurringer - tenker jeg. Men klumpen som jeg har kjent siden egget festet seg er tidvis borte. En av mine teorier er at jeg har gått med stramme truser, som derfor har gjort at jeg har kjent det bedre. I dag når jeg dusjet kjente jeg denne klumpen hele veien. Nå, uten stram truse, kjenner klumpen nede i underlivet innimellom og at det er noe der. Heldigvis har de sterke smertene i magen forsvunnet nå, og noe mens har heller ikke dukket opp. Så jeg er fortsatt positiv, men fikk meg en liten trøkk i dag morges når testen var negativ - og det tror jeg at jeg trengte så jeg ikke bare tenker baby - baby hele tiden.... MEN hadde på en annen måte vært godt å fått vite om jeg er gravid eller ikke.
elisa25 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 men hvis du har ikm på mandag kan det jo bare være for tidlig og teste,så neg. test i dag trenger jo ikke å stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå