ks23 med William og Lucas Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Er jo så stille her inne fra de som har født..... Her går alt super strålende, William og Lucas blir 6 mnd nå den 22 så må si tiden flyr avgårde ja......Er jo helt suuuåert og være mor til to...Bare elsker det. Men sikkert for de er kjempe snille også Mere morro nå også da vi har startet nesten for fullt med middag! Håper det går bra med alle dere andre der ute, og til dere som er tvillingravide så gled dere:) Dobbel glede er det.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 heihei snuppa.. ja,du vet jo at vi har det bra..=) men ja,det er virkelig dobbelt glede..vi er så heldige som har fått to snille jenter så alt er så kjempe greit..er ikke sliten enda..får se om jeg blir det da..hehe..men etter vaksina har de vært litt opp og ned..men det tåler jeg=) det er så morro å være tvillingmamma..mine små jenter er 4mnd..(20august) enig med ks22,dere gravide,gleeeeeeed dere!!!
Solskinnsjenta Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Mine to solskinnsbarn er 1 måned nå (igår). Foreløpig gjør de ikke stort mer enn å spise, sove, bæsje og gulpe. Særlig Håkon er fæl til å gulpe, dessuten vil han helst ha mat HELE tiden. Litt problematisk iom at Sunniva også skal ha mat og er veldig sosial og helst vil ligge på brystet og kose hele tiden. Vi har altså litt interessekonflikt, og når pappaen er på jobb er det en voksen for lite... Men vi prøver å kose oss så best vi kan, og er mye ute og går tur. De syns det er veldig avslappende og godt å bli kjørt rundt i vognen - har dobbelbag og da har de også kontakt med hverandre. Gleder meg masse til å få mer kontakt med dem, den første latteren osv. Det er slitsomt å være tvillingmamma, men det er veldig kjekt også!
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Ja, tiden flyr her er guttene blitt 8mnd alt. De er veldig aktive om dagen.Krabber,sittter,begynner å reise seg og ikke minst skal klå på alt, så det er ikke så mye mora for gjort om dagen. Men det er utrolig morro da. Krabber etter hverandre og stjeler leker. Niklas har begynt å bli litt slem med Marius men det er vel sånn vi må regne med. Ellers har vi jo holdt på med middag en stund så nå er det brød vi holder på med og det begynner å gå bra. Er også veldig enig med dere det er deilig å være tvillingmamma.. God helg til dere alle..
_svana_ Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Full fres her også. Gutta er 10 mnd og er over alt. Hvor ble det av pc-stundene mine på dagtid? Hehe. Begge går med støtte, A krabber, men E har ikkje skjønt krabbinga enda. Mange knall og fall her om dagen i alle fall. Det er kos å være tv-mamma, men slitsomt også. Må innrømme det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå