Gå til innhold

Når begynnte gulla og sitte i spisestol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt nyskjerrig på dette........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, skjønte av profilen din (som ikke var helt oppdatert,hehe) at gutta dine er på samme alder som min, og jeg skal innrømme at han har sittet litt i høystol ett par uker nå, det er ikke daglig da,og ikke lenge om gangen, støtter opp med pute eller pledd da.

Han vil jo så gjerne være med når vi spiser middag...

Får sikkert hets av mange om at det ikke er bra for ryggen ol, men shit au, det gikk bra med storesøstra, jeg bruker sunn fornuft :)

Skrevet

Eldstemann var vel en 8 mnd eller noe sånt tror jeg, mens mellomste var ca 6-7 mnd (han satte seg forøverig opp, eller ned rettere, selv da han var 7 mnd). I begynnelsen var det kun snakk om 5-10 min ved middagsbordet slik at vi fikk spist alle sammen, men etterhvert litt oftere og lenger. Regner med mini også får sitte litt sammen med oss ved middagsbordet i høystol fra han er rundt 6 mnd av, men i kort tid ad gangen frem til han setter seg opp selv.

Skrevet

Er 6 mnd. og sitter i stol den korte tida når han får grøt (en gang om dagen).

Skrevet

FIkk beskjed fra helsesøster her at man kan øve fra de er ca 5 mnd.. kommer jo sikkert an på barna også da.. mathias er 7 mnd nå.. og sitter godt i høystol.. er sterk i kroppen også.. ( reiser seg opp selv.. og har gjort det i 14 dagers tid..) , sitter og krabber. tror nok ikke jeg ville satt han opp hvis han ikke hadde gjort noen av disse tinga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...