Miss L å di Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Opp å hopp svangre og prøvende medsøstre!!! Hvordan har dere det i dag? Skjedd noe nytt siden... i går... eeeh...hehe. Kanskje ikke..
annka-fødeklar Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Nei, bortsett fra lite søvn og x antall ganger på toalettet så skjer det heldigvis svært lite=). Sliter med en urinveisinfeksjon på tredje uken nå uten annen virkning av antibiotikaen enn kvalme ugh!
Miss L å di Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 ånei, au.... stakkars deg! Har hatt uvi en gang dette sv.skapet og det visste jeg ikke før legen min fortalte det til meg. Slapp billig unna der ja... Har du prøvd å speede opp bruken av youghurt og cultura? Skal visst være bra å få i seg..
Aylinah Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Biola er effektivt ) Mhm GoOoOo morgen forresten ja,skrev i stad også,men da klikka seff nettet hehe )
annka-fødeklar Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 He he ja jeg hadde heller ikke noen symptomer da jeg startet på første kuren, men det forandret seg fort ja!! Blir bare verre og verre. For å si det sånn så sliter jeg nok med å drikke juice og få i meg litt mat p.g.a. kvalmen=). Det har jeg forresten vært stort sett hele tiden når jeg tenker etter hi hi. Men det er vel bedring i sikte.
Miss L å di Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 bland oboy oppi... Det er jo alldeles fantastisk godt!!!
annka-fødeklar Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Ja Oboy er godt=). Nå skal jeg snart tusle avgårde til tannlegen med min datter=/. Hun skal trekke tenner, stakkars liten. Seks års jekslene vil ikke komme fram, litt for trangt i munnen hennes. Så mangler hun i tillegg emalje på enkelte tenner grunnet bruk av astmamedisiner sannsynligvis, så da er det jo egentlig best å kvitte seg med de dårlige tennene. Gruer meg nesten like mye som henne jeg=(. Ha en fin dag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå