*Belle* Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Lite aktivitet her inne på denne tiden av døgnet. Så jeg har bakt cookies og dytta i meg tre stk på tre min...Skrudde på TV for moroskyld og der var det jammen meg Oprah show. Klokka fem om morgenen? Trodde bare det var chatte-programmer og prøvebilde så tidlig jeg. Men nå har jeg i alle fall tidsfordriv en liten stund til før søvnen forhåpentligvis overmanner meg nå på morgenkvisten! Please Ole Lukkeøye: Knock me out!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå