Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 *skvisje inntil seg og klemme hardt* Du er god, du!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jasså.. er det allianseoppbygging her????? Tipper at Heksa har de samme komleksene som deg Tårnfrid, slik at du fungerer som hennes såkalte kostholdsguru og læremester i hvordan ta knekken på Yppert her på Dib:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Stakkars Yppert... :-) Hvor ille hadde det ikke vært dersom vi alle var ofre for Atkins, drøgs og overtupert hår? Hvor skulle du og "komplimentene" dine tatt veien da? *Smaaaaaaaaask* ;-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Å ta knekken på deg er vel ikke vanskelig, det er bare å nevne ordene "personlig hygiene", så løper du vettskremt å gjemmer deg under salongbordet, livredd for å få tvangsvasket av deg all møkka du har samlet på siden sist du dusjet... som var lille julaften 2005
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Hør her prinzezza, at du bør holde deg på parti med meg her inne, ellers så skal jeg ødelegge deg mentalt bare så det er sagt:-) Tror nesten at jeg har klart allerede:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Tvert imot baby, du er ren blyfri 98 på denne Astraen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Hør her tjukka, at det hygieneproblemet du referer til er noe som er i ditt eget forvokste hode. Nå er det ikke alle på Dib som kan smykke seg med en egen pels som er sydd sammen av hybelkaniner slik som du har... Forskjellen er bare at pelsen din er noe som har grodd lagvis i de årene du har lidd av hydrofobi:-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Pøhhh, her i huset finnes da ingen pels, bortsett fra den som naturligvis sitter fast i bikkja. Når vi først snakker om kjæledyr, hvordan går det med Prikken, forresten? Dersom han fremdeles er i live kvalifiserer han utnevnelse i Guinnes rekordbok som verdens største og eldste hybelkanin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå