Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hver eneste jævla natt sitter han på vaskemaskinen klokken 01:00 og går på jobb. Så da må vi ligge og høre på den jævla ristingen i noen timer. i tillegg begynner vekkerklokken hans å ringe litt etter han har gått, og det er en sånn som piper helt til du slår den av. Den ringer og ringer og ringer, noe sinnsvakt høyt. eneste stedet vi ikke hører den så godt er på det ytterste soverommet, men kan jo ikke flytte inn der heller... faaaaaaaaaaen det er så jævla irriterende. og den vekkerklokken ringer til han er tilbake fra jobb i 9-tiden på morgenen. og ikke åpner han døren heller. jævla drittsekk!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Ta igjen med samme mynt. Vask mye klær med en gang han kommer hjem fra nattskift og skal sove. Ingenting er mer irriterende Derfor det er luksus med enebolig med 20 meter til nærmeste nabo!
Bavarian Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hvis du bor i borettslag eller lignende send brev til styret med skriftlig klage. Det er regler for slikt, særlig bruk av vaskemaskiner om natten. Evt. skriv et brev til han.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Det er ikke sikkert naboen er klar over at vaskemaskinen hans bråker (ettersom han åpenbart aldri er til stede). Ta kontakt med naboen deres og si fra på en hyggelig måte. jeg vet det kan være litt ubehagelig med slike konfrontasjoner, men det er godt mulig at naboen blir like flau. De aller aller fleste av oss er hyggelige mennesker som tar hensyn til omgivelsene. Det lønner seg ikke å ta "hevn" og gjøre situasjonen enda verre. Vær hyggelig! Og hjelper ikke det er naboklage tingen. PS! Det samme gjelder vekkerklokken selvfølgelig.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 hei! nei jeg gidder ikke ta igjen, det går jo også utover de andre naboene. Skriver hellet et brev til han, og hvis han ikke skjerper seg sender jeg klage til borettslaget.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Ettersom dere bor i et borettslag er det jo merkelig at han ikke har fått med seg husordensreglene. Det skal vel være stille klokka 23 (de aller fleste steder). Men smart å skrive et brev/en lapp. Er du på hils med ham burde du kanskje si fra istedet. Si fra så fort du bare kan. Nattesøvnen er det viktig å få med seg, spesielt når man er en høygravid sau.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 hehe høygravid sau ja =) ja skal skrive lapp. har aldri sett fyren jeg, så vet ikke hvem han er. han er bare hjemme og sitter på vekkerklokken og vaskemaskinen... =P
minførstebaby Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Hehe Huff,det hørtes ikke kjekt ut.... Hvis han dusten jobber natt,så kan jo du gjøre følgende.. Spill gjerne litt høyt musikk mens han sover,ikke sånn mega høyt,men sånn at han ligger der og vrir seg .... Og hvis han kommer og klager,så kan jo han bare suge en geit!!Det er jo midt på lyse dagen..Du er en aktiv person kan du si til han,og må ha din faste morgen gymnastikk..... Det gjorde en venninne av meg da hun bodde på hybel..Naboen jobbet natt... Og var et monster til nabo... Hun spilte musikk om morningen,og startet dagen med gymnastikk..Dette gjorde hun kun for å gjøre igjen... Og gymnastikken ble til slutt en vane....så hun hadde det artig hun..Fikk trent litt,og samtidig gjort igjen....
Pimienta Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Han vet sikkert ikke at vekkeklokka står på eller at dere hører vaskemaskinen. Så si fra eller heng opp en lapp til han s¨ordner det seg nok. :-) (Eks)naboen vår hadde stereoanlegget på fullt da de vasket ut av leiligheten de leide over oss. Så var de vekke, men stereoanlegget sto igjen - fullt volum, postgirobyggets beste eller noe i cd-spillern og timeren/vekkefunksjonen på 5.30 om morran. Første dagen trodde jeg noen i nabolaget hadde nachspiel og ble irritert. Neste morgen skjønte vi at bråket kom fra vårt hus... Da ble det full baluba for å spore opp noen med nøkkel til leiligheten som kunne komme og slå av elendigheten.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 en trenger jo ikke være slem når en skal gi sånne beskjeder til naboen.. bare gå bort i kvellinga og banke på og høre om han kan være så snill og bla bla bla... Det kan jo være at det er en hyggelig fyr som bor der, og som slettes ikke har visst om den forferdelige ringeklokken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå