Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Han jævla drittsekken som bor over oss... faaasaaen! hver eneste natt klokken 01:00 setter han på vaskemaskinen sin og GÅR PÅ JOBB (nattejobb) HVER NATT glemmer han å slå av vekkerklokken før han går, og den piper noe helt sinnsykt. og den fortsetter til han er hjemme klokken 09:00 så vi sover ALDRI. Blir helt gal av han! ikke åpner han døren heller, har vært oppe og ringt på flere ganger. det kommer til å klikke for meg hvis den pipelyden er der når jeg skal føde altså!
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Stress! Hva med å henge en lapp/brev på døren hans å gi beskjed om d med vekkeklokka iallfall? Veldig unødvendig!
Tooblind Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det er vanlig at det skal være ro mellom 22 og 07. Det burde stå i husreglene. Da kan han ikke starte en vaskemaskin kl 01 på natten. Han må jo kunne vise respekt. Skriv en klage og legg den i postkassen hans. Hjelper ikke det, så skriv en klage til styret deres.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hehe har roet meg ned litt nå... men vekkerklokken ringer faen meg ENDA. Håper virkelig ikke han har reist på ferie eller noe altså. DA klikker det... Skal legge lapp i postkassen hans... uff, sovnet ikke før klokken 8 i dag tidlig og har sovet til nå=(
Miss L å di Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 daaaaka sauen..... *Trøste litt å klappe på hodet* Det ordner seg nok c",) Men du må gi beskjed, for han vet sikkert ikke at klokka hans ringer eller at dere kan høre vaskemaskinen hans...
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 nei skal gi beskjed =) har vært oppe og ringt på mange ganger men han åpner aldri døren så må nok ligge brev i postkassen. og hvis det ikke hjelper, blir det klage til styret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå