Gå til innhold

det er kommet meg for øre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller rettere sagt øye, at noen synes det blir litt sånn slitsomt med disse ubehagelige sjelevrengerinnleggene mine.

Det kan jeg jo faktisk forstå. Incest, vold og angst er jo ikke akkurat kosetemaer.

Men det er altså det jeg skriver om for tiden. Får mye ut av å få skrapt skallen rein for sånne jævlige tanker.

Derfor; for de som er fintfølende (eller bare dritt lei, det er også lov); med mindre det er Care Bears på syre i overskriften og regnbuer tytende ut av skjermen, så er innleggene mine pinlig personlige og fulle av gruff man helst ikke vil tråkke i.

Skulle ikke være noe problem for folk å styre unna, siden jeg alltid bruker nick.

Ha en ellers fortreffelig aften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er tøfft og flott av deg å skrive ned gørra. Det hjelper deg sikkert massevis også. Fikk masse pes her inne selv da jeg skrev ut sorgen min da vi mistet gutten vår. Men for meg personlig hjalp det masse å få det ut. Dette nettstedet er faktisk for eget bruk, og tåler ikke noen det man skriver får de la være å lese. Så lenge man holder seg inom reglene her kan ingen klage. Klem fra meg.;o))

Skrevet

Her er det bare å skrive akkurat det du vil, snuppa!

Vi hører på deg alle sammen, med unntak av idiotene som alltid skal sitte å dirrigere hva som er greit og ikke.

Drit i de, jeg har også vrengt sjela mi, til tider!

Klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...