Gå til innhold

frustrert!!! (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske frustrert nå... tankene snurrer..

Sambo skal levere sædprøve på fredag, for å sjekke kvaliteten. Jeg skal til lege på Mandag og sjekke alt som er.. Men jeg er så redd vi får det svaret vi frykter.. at vi ikke kan få barn! Vi har ikke prøvd skikkelig i mer to mnd, er i 3. pp nå.. MEN...det er et stort men, vi har nemlig ikke brukt prevensjon i det hele tatt mens vi har vært sammen. Og det har vi vært i 1 år nå. (Nå skal det sies at jeg mest sannsynlig hadde en SA den 28. juli..men ingen vet med sikkerhet at det var en SA enda..)

Så legen våres er veldig snill, han vil hjelpe oss så godt han kan. Han mener det faktisk er urettferdig at man skal prøve i over 1 år før man skal få hjelp. Noen knipser med fingeren og poff så er de gravide, mens andre skal slite.. Han mener at hvis det bare er en bitteliten feil som kan rettes opp fort er det ingenting i veien med å gjøre det med en gang! Man skal få bli foreldre når man vil, så langt det lar seg gjøre mener han (innenfor rimelighetens grenser når det gjelder alder selvfølgelig)

skulle ønske noen bare kunne si "Alt er bra, du blir gravid hvert øyeblikk" *håper jeg får det svaret jeg ønsker meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,er ikkje kjekkt nei,

men ikkje ta sorgene på forskudd...eg har heller ikkje brukt prevensjon i heeeeile mitt liv...men først etter 15 mnd klarte vi og bli gravid,så det kan ta tid....

hørt om noken som prøvde og prøvde og prøvde,men det gjikk ikkje,så dei bestemmte seg for og adoptere,dei va sta og henta jenta,og når dei kom heim,viste det seg at ho var gravid,etter maaaangen år me prøving...

Skrevet

Ja det er fult mulig.. Det vet jeg jo. Jeg er veldig glad på andres vegne når de blir gravide, uansett om de klarer det med en gang, eller sliter lenge.

Men jeg synes den tanken på å ha en liten helt levende baby i magen er så absurd.. baby i min mage liksom?? Går det ann??? hehehe... det er så uvirkelig å tenke på. Men jeg vil så veldig veldig gjerne bli gravid! Men hvis alt er bra på prøvene, tror jeg at jeg kanskje lettere kan bli gravid, for da får jeg på en måte en bekreftelse på at det faktisk er mulig for meg også!

Men gratulerer masse med graviditeten! Jeg unner deg det, på lik linje som jeg unner alle dere andre som ønsker en liten spire:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...