Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 fikk sønnen min for 1 mnd siden og alt jeg vil er å få en til!!! sambo er desverre ikke klar, men med en gang han gir grønt lys er jeg prøver!!! :) han snakker om til jul kanskje så vi får se ann da!!! :) men håper det ikke er lenge til jeg kan komme inn til dere igjen!!
Athina' Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Din gærning!! Kan da ikke ønske deg allerede nå vel? Nyt tiden du har med den lille nå du, og ikke mens den lille vil ha oppmerksomhet og dy ligger over doen og spyr. Nå gikk hodet litt rundt på meg her *ler*
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 hehe! bare vent til du har født! du kommer til å savne å være gravid!
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 He-he,jeg tenkte det samme før vi lyktes med å bli gravide,at vi bare skulle kaste oss i prøvinga rett etter fødsel,siden vi ønsker oss 3 tette. Men.... Etter 6 måneder med spying,så er jeg ikke like sikker lengre! Får se om jeg tenker som deg etter vesla kommer ut! Lykke til uansett,både med lillegutt og med ny prøving!
Gemini77 Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Hvis dette er ditt første barn, så anbefaler jeg på det sterkeste å vente til h*n blir eldre hvis du ikke har kjent på kroppen tidligere hvordan det er å passe på et barn som raser rundt overalt.. :-) Mange som bestemmer seg for å prøve når barna er rundt 6 mnd for da er alt så enkelt, men det er rimelig krevende med et barn når de begynner å krabbe og gå..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jasså??*ler* Jeg måtte vente i 3 år for å psyke meg opp til et nytt svangerskap. Vesla måtte kunne klare seg en del selv, da jeg 99% sikkert får bekkenløsninga tilbake denne gangen. Dessuten var jeg jo mye dårlig i begynnelsen av svangerskapet. Men nå må jeg jo si at en baby på 1 mnd er bare kos, mens det blir litt mer styr etterhvert ;o)
tudeluuu Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 hehe, jeg skjønner utrolig godt følelsen av savnet å være gravid! Det husker jeg godt fra forrige gang også, men jeg er likevel gla jeg ventet til nr 1 var 22 mnd før vi ble gravide igjen. ikke for det, fikk jo ikke mensen tilbake før nesten 7 mnd etter fødselen heller, så riktig så fort kunne jeg uansett ikke fått barn =)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Her var mensen tilbake 4 uker etter fødsel så det er snart EL på meg nå! hehe. men sambo vil jo ikke enda så da må man bare vente! :) synes deter mye bedre med 2 tette jeg! :)
Athina' Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 hehe jeg har født før da og jeg husker at den første tiden var kos, MEN de begynner å kreve masse om ikke lenge og da er det om at kropp og energien er der så man er klar for det :-)
tudeluuu Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 ikke for å ta bort gleden din, men det kan jo hende at det bare var siste rest av blødning etter fødsel?? fikk iallefall beskjed om det da jeg fødte første gang, at det var noen som sluttet å blø for så å få menslignende blødning igjen innen de 6 første ukene etter fødselen. Men du vet jo om det er mensen om du begynner å blø igjen etter 4 uker til =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 jeg er 34+3 og fikk virkelig gjort meg opp en mening om dette her om dagen:) hehe.. som dere sikkert skjønner så er jeg blitt rund og god og det er ikke like lett å bevege seg overalt... Skulle passe han jeg er gudmor til på 14 måneder og det var skøy det, men fy søren så tungt. Og han er ganske rolig altså Tenkte bare med meg selv at jeg ikke ville gå gravid samtidig som jeg har en som krever en del... Hadde så vondt i ryggen at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg når kvelden kom:/ hihi Men for all del:) Dette må du avgjøre selv, men vi for vår del kommer nok til å vente til den lille klarer seg litt selv. Rundt 2 år kanskje, så blir det ca 3 år mellom de.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Jeg har tvillinger på 14 mnd og er gravid i uke 32+5. Det er IKKE enkelt å være gravid med 2 på 14 måneder som er høyt og lavt assa. Men nå har jeg to og ikke 1. De er jo kjempe snille, men det er ufattelig slitsomt! MEN det er dere som bestemmer det selvfølgelig, men ville bare dele min erfaring. Masse lykke til uansett hva som skjer da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå