Gå til innhold

hey=) er jeg velkommen?hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 19 år og har en sønn på 1,5 år og ei datter på snart 4 mnd og nå ønsker vi og få den siste babyen ganske fort=)

har ikka akkurat hatt noe trøbbel med og bli gravid før så tror derfor det ikke blir noe problem denne gangen heller=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er du hjertelig velkommen!:) Håper spira sitter like raskt denne gangen da. Masse lykke til!

Skrevet

tusen takk=) litt ny på det der og prøve jeg så jeg lurer bare hvordan regner man PP? har vell prøvd en mnd nå uten hell=(

Skrevet

En pp er en syklus der man prøver. Når man får mensen går man inn i en ny pp. Så siden du har prøvd en mnd uten hell, så er du i din 2. pp nå. Håper at det klaffer for dere denne mnd da!:)

Skrevet

så dvs at neste gang jeg får mensen er jeg 3pp?hehe

huff ikke lett

Skrevet

Jepp, det stemmer;) Skal ikke være så lett nei, hehe. Mye å sette seg inn i når man skal prøve.

Skrevet

hehe=) okey da henger jeg med=) koselige folk her inne virker d som=) håper på og bli kjent med mange=) noen fra trondheim her?

Skrevet

Veldig mange koselige jenter her som er lette å bli kjent med:) Lag en ny tråd der du spør i overskriften om det er noen fra trondheim her. Sikkert en del som svarer da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...