Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dumme mannen ikke klar for nr 2 enda!!! æææææsj!!! men kanskje til jul!!! det er leeenge til jul! blææææ! :) :) men må vel bare leve med det! :) Men til jul. da skal jeg hit!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lur han....hihihih;)))

nei,er vel ikkje særlig snilt akkurat....

Skrevet

nei huff da blir han vel sinnaman hvis jeg lurer han! men vi bruker jo ikke noe prevansjon nå den ene gangen vi har hatt sex siden fødselen og jeg fikk jo tilbake mensen for 1 uke siden så det kan jo skje! hehe. men jeg skal til legen neste tirsdag og få hormon spiral tror jeg! æsj eller p-plaster! men blir jeg gravid FØR det så er det jo ikke noen sin feil! hehe. er jo ikke galt av meg å håpe at det skjer!!! :)

Skrevet

Vet akkurat hvor kjedelig det er med en sambo som ikke er klar! Tok en stund før jeg fikk med sambo på å prøve. Håper at du får komme hit før jul da! Du kan jo henge her mens du venter;) Også er jo jentene på "Mannen ikke klar" veldig koselige. Lykke til med overtalingen!:)

Skrevet

nei,når du/dokke ikkje bruker prevensjon er det ikkje din feil;)'

lenge sida du fikk sist da?

Skrevet

hehe. fødte for 1mnd 1uke og 1 dag siden! hehe. :) så er vel litt tidlig! men kroppen min er klar den!

Skrevet

wow,damn woman!...hehe....

ja,men da sjønne ej han vel kansje,litt vertfall....

jaja...to tette er vellike greit det kansje,skal ha ny bebi no,og guttfanten er nesten 5 år når den blir født....så det blir som og begynne heilt på nytt....

akkurat begynnt og få sove lenge ,og han styre sej stort sett heile dagen sjøl,....

men skla bli kos da

Skrevet

ja jeg skjønner han jo jeg også! derfor jeg ikke setter meg opp å tvinger han. :) hehe. jeg får vente til jul så får vi se på ny året!. :) men HVIS jeg skulle bli gravid før jeg kommer meg til legen så er det jo ikke det å forakte!! :) :) hehehe. :)

ja 5 år synes jeg blir litt lenge. da er man som du sier vandt med å sove lenge igjen og greier! :)

men prøver du på neste eller er du blitt gravid??

kan jo kanskje virke sånn på nicket! ;)

Skrevet

du får berre hengi før du setter inn spiral da vettu=))

JA,5 år er nok litt for lenge,vi har prøvd nå 15 mnd,så ga eg berre opp,og da blei eg gravid gitt=)))

så er 7 uker på....

Skrevet

nei så flott!!! gratulerer så masse!!!! :) :) blir så glad når jeg hører om folk som har blitt gravide!! :) det er så spennende og fantastisk med et lite liv som vokser inni en!!! :) :) håååååper sambo snart er klar!! :)

Skrevet

Ja,heilt merkelig...driv og vekse mini mennesker inni magen...hehe...

Joda,gji han ett par mnd til,så blir han nok me på det=)

like greit og få så kjappt igjenn og på en måte....

(slippe vertfall og slanke vekk overflødig graviditetsvekt to ganga...hehe)

No skal eg lalle seng...ha ei godt natt=)))

Så får du sei fra når du har fått viljen din,hehe..=)))

natti natt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...