Gå til innhold

herregud jeg er små pussa jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 2 og en halvt glass vin!! herregud! hehe! :) :) jaja! er jo 10 mnd siden sist så er vel ikke så rart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det skal ikke så mye til, kjenner igjen den følelsen der du gitt ;)

Skrevet

tihi! skal BARE drikke opp det glasset jeg holder på med nå så dette kan bli gøy uttover kvelden!! heheh. :)

Skrevet

Bare vent, du kommer til å tømme hele flasken, hihi :)

Skrevet

da håper jeg virkelig at sambo setter ned foten!!! hehe. ellers må han bære meg io seng;)

Skrevet

Hehe, alltid gøy :)

Litt misunnelig, kunne godt tenkt meg litt vin selv. Får ta det igjen til helgen; første jentetur på veeeldig lenge.

Skrevet

oooooh.!! :) det er stat vettu!! det blir sikkert kjempe bra!! nå blei jeg utrolig sjalu! jeg skla til en vennine å soise taco og drikke litt vin på lørdag, men jentetur høres jo nesten ut som det er overnatting me di bilde?? :) det kvalifiserer jo nesten til en hel natts søvn det! :) :)

må si jeg er sjalu nå ja! :);) hehe. :)

Skrevet

Jepp, det blir fine greier :) Vekk hele helgen, mini er hjemme med pappa'n sin. Grugleder meg litt, første gang vekke...

Vi skal faktisk på festival, i Drammen(!). Bra konserter på lørdag; Katie Mehlua, Timbuktu og Kurt Nilsen. Prøver å gjøre det til en tradisjon, Drammen en gang i året, hehe...

Skrevet

aaahhh.... høres fantastisk ut! :)

ja dte må jo nødvendigvis bli en 1. gang! :) tror det går bra jeg!!! :) :) det kan jo ikke gå galt med så brae folk på senen! :) :) synd jeg bor langt fra drammen ser jeg! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...