Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 etter 2 og en halvt glass vin!! herregud! hehe! :) jaja! er jo 10 mnd siden sist så er vel ikke så rart!!
chill+enda en til Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hehe, det skal ikke så mye til, kjenner igjen den følelsen der du gitt
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 tihi! skal BARE drikke opp det glasset jeg holder på med nå så dette kan bli gøy uttover kvelden!! heheh.
chill+enda en til Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Bare vent, du kommer til å tømme hele flasken, hihi
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 da håper jeg virkelig at sambo setter ned foten!!! hehe. ellers må han bære meg io seng;)
chill+enda en til Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Hehe, alltid gøy Litt misunnelig, kunne godt tenkt meg litt vin selv. Får ta det igjen til helgen; første jentetur på veeeldig lenge.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 oooooh.!! det er stat vettu!! det blir sikkert kjempe bra!! nå blei jeg utrolig sjalu! jeg skla til en vennine å soise taco og drikke litt vin på lørdag, men jentetur høres jo nesten ut som det er overnatting me di bilde?? det kvalifiserer jo nesten til en hel natts søvn det! :) må si jeg er sjalu nå ja! hehe.
chill+enda en til Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Jepp, det blir fine greier Vekk hele helgen, mini er hjemme med pappa'n sin. Grugleder meg litt, første gang vekke... Vi skal faktisk på festival, i Drammen(!). Bra konserter på lørdag; Katie Mehlua, Timbuktu og Kurt Nilsen. Prøver å gjøre det til en tradisjon, Drammen en gang i året, hehe...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 aaahhh.... høres fantastisk ut! ja dte må jo nødvendigvis bli en 1. gang! tror det går bra jeg!!! :) det kan jo ikke gå galt med så brae folk på senen! :) synd jeg bor langt fra drammen ser jeg! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå