Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 hei og hopp!! fikk en sønn for 1 mnd siden og jeg er klar for nr 2! men nei for en super overaskelse sambo sa nei! så da får jeg vel bare vente da til han er klar! så dette skal bli mitt nye yndlingsforum!! hurra!!! :) håper det ikke er mange mnd til jeg gladelig kan hoppe over på bli gravid, men inntil da er dere mine nye bestevenner! :) jeg må få legge til at jeg har drukket litt mye vin i kveld! og da må jeg vel også si at jeg ikke ammer!! :) hehe. nei takk til hysteriske bedrevitere!! :) så... hvem andre sliter med udugelige mannfolk!!??? :)
-Mariposa- Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Heisann, veldig morsomt innlegg? Du har i alle fall en fordel, du har jo allerede fått mannen med på et barn, så det neste burde vel ikke være sååååå vanskelig? Mannfolket mitt er ikke udugelig, han er bare veldig glad i friheten sin tror jeg:)
-Mariposa- Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Heh, det skulle ikke være et spørsmålstegn, men et utropstegn... litt kjapp i svingene her ja.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 heia! :) ja er han med på en baby får han bli med på neste! hehe! uff ja denna friheten de tror de mister!! hehe. håper vi snart kan hoppe over på bli gravid! jeg VIL være prøver!!! :)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Du tuller nå? Du kan ikke engang ha sex ennå... Mitt råd er å vente til barnet ditt ihvertfall ett år før dere setter i gang med en ny. Bruk tiden på babyen din, masse kos og oppmerksomhet. To bleieunger er ikke noe jeg ville velge frivillig. Dessuten så er det vel ganske smart at du kommer deg ut i jobb før du begynner å produsere en ny, av økonomiske grunner. Skjlnner godt mannen din jeg.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 nei dette er ikke ironi! jeg VIL ha en baby til tett på! å det må jeg da virkelig få lov til!!!! mannen min er ikke klar for nr2 enda så da hører jeg vel til her! Siden jeg er klar for nr 2. å det er som sagt fortsatt mitt valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå