Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en sommer (5 uker) uten sambo (jobbet på forskj deler av landet) så klarte han ikke styre seg da vi møttes igjen. Endte med en positiv test for litt over en uke siden :D Sambo gleder seg masse og driver å stryker meg på magen og sånt. Også han som ikke var klar for dette for bare noen uker siden..

Så det er virkelig håp for oss alle!!

Nå håper jeg bare at alt går bra og at jeg er mamma i april ;) Rart og spennende, gleder meg masse til denne tiden fremover. Så da sier jeg takk for meg, skal følge med videre på dere. Håper virkelig jeg ser dere på 1 tri snart!! Lykke til! STOR klem og masse "få mannen klar"støv til dere alle *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott!!!! :) Gratulerer så suuuuper masse!!! :) :)

masse masse lykke til!

Skrevet

Jippi... en da en til=oD...

Ja jenter, da er det snart tomt her inne...hehe...Håper håper...=o)

Gratulerer så mye da=o)

klem

Skrevet

ja men er ei ny som har kommet..meg :)

Men jeg vet ikke om jeg har så lyst å undertegne med nick..

Skrevet

Babycakes!! Her er det IKKE tomt enda.... *sukk*

Skrevet

Nope, jeg er her og! Og kommer til å bli til evig tid tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...