Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har liksom på følelsen av at du leker anonym inne på en tråd her:-)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hmmmm? Uskyldige meg??? Kan ikke fatte hvorfor du slenger ut slike beskyldninger... Men har en sterk følelse av at du og anonymknappen er særdeles gode venner i dag
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Ååååååååååååååhh????? Nææææhhhhhh hvordan kan du tro noe slikt?? Jeg som er den mest aktive for å fjerne denne ufyselige knappen fra Dib:-)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Vår største felles kampsak, altså? Beklager at jeg tok feil, burde jo absolutt skjønt at du ikke er den første som skryter på deg chlamydia, soppinfeksjoner og ekstrem fedme Eller kanskje du kun våger å vise ditt egentlige jeg i skjul av anonymknappen? Du trenger absolutt ikke være flau over utseendet ditt, selv om ditt ytre er skrekkinngytende er du helt sikkert et vakkert menneske på innsiden, vennen
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Det var akkurat det jeg også oppdaget vennen:-) Det er liksom ikke så mange som innrømmer at de har fedmeproblemer her inne på Dib og skryter hemningsløst over at de ser ut som en kjempepolkagris hvis de soler seg. Jeg synes bare rett og slett at du skal prøve å komme ut av skapet ditt vennen og kutte ut å bruke denne anoymknappen hvis det er noe du har på hjertet og vil spørre oss normale her inne til råds:-)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jeg??? Ikke skyv din elendige tilværelse over på mitt perfekte vesen, er du snill! Du vet bedre enn det, ikke sant? Skulle jeg bedt om råd fra deg, ville temaet antakelig vært "hvordan få mugg til å vokse mellom tærne", og det kunnskapsområdet vil jeg helst slippe å ha noen som helst kjennskap til. Ellers kan jeg ikke komme på noen fakta du skulle være kapabel til å dele med meg... Men kom gjerne med forslag, de vil bli vurdert fortløpende
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Nå har det slik Blubba at jeg fungerer faktisk som en åndelig rådgiver for deg og dine meninger her inne! Hadde det ikke vært for meg og alle de middagsoppskriftene jeg daglig sender deg på PM, så hadde du, avkommet og den loppete feite bastardkjøteren din sultet i hjel for lenge siden. Vi har pratet om dette noen ganger nå vennen at dine talentløse kjøkkenstunt er noe enhver her inne får totale sprutbrekkninger bare de tenker tanken på at du prøver å lage mat. Nå har jeg heldigvis fått med boveilederen din på at du skal få servert 3 Måltider med Fjordland porsjonsmiddager 7 dager i uken! Ikke sitt der med sikkel på tastaturet nå tjukka... Jeg har også bedt om at sjåføren fra Balsfjord blir med inn slik at han kan følge med at både hunden og ungen din får mat, da jeg frykter at det glupske og grådige blikket ditt ville slukt alle porsjonene i leveransen:-) Du skal vite at jeg tenker litt på ungen og dyret ditt også vennen:-)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Gaahhhhhh, da var tydeligvis vi i gang igjen, skjønner jeg... Er nødt til å legge meg, men lover å gi deg svar på tiltale i morgen Sov godt, gorgen min
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Haaaa.. du gi svar på tiltale lissom?????? Tenker du sitter der å pirker rester av bamsemums under neglene dine, da jeg er sikker på at du har spart opp litt kun for å opprettholde blodsukkeret utover natten. Prøv heller å spis litt gulrøtter eller noe frukt tjukka... Det blir alltid litt triveligere her inne da:-) Sov godt smultbolla mi:-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Åndelig veileder? DU??? Kjære vene, du har misforstått noe helt grunnleggende her, vennen Javisst sender du meg daglige oppskrifter per pm, og jeg tar meg den frihet å kopiere dagens ord fra deg inn hit. Dagens PM, mottatt kl 07.45: "Kjære, kjære Tårnfrid, min overkvinne og elskede kjøkkenkunst-mentor. Du skal vite at jeg ser utrolig opp til deg og dine enestående ferdigheter innen matlaging, såvel som alle dine kvaliteter ellers i livet. Mitt høyeste ønske er å bli like fortreffelig som deg, selv om jeg vet at jeg skyter alldeles for høyt med en slik målsetning. Men likevel, jeg ber deg ydmykt på mine knær om at du prøver ut en av mine selvkomponerte oppskrifter. Til nå har du jo sagt blankt nei på hver henvendelse fra meg, men håper så inderlig at denne oppskriften skal se fristende ut i dine øyne. Her er den, håper det smaker: Dr.Ypperts Drømmelapskaus. 4 poser bamsemums 4 dl seigmenn 5 dl Melange flytende margarin, kan erstattes med en pakke Delphiafett 8 stk modne dangelbær Krydres med en dæsj gugge fra dusjavløpet Ingrediensene blandes i kasserollen og kokes på svak varme til alle bamsemumsene har mistet sjokoladen, og denne har blandet seg godt med fettet. Serveres med Leiv Vidars ostepølse som tilbehør. Håper du kan gi meg tilbakemelding snarest, da jeg ønsker å servere denne retten til støttekontakten min som kommer innom senere i dag. Vennlig hilsen din alltid underdanige Dr.Yppert som tilber grunnen du vandrer på." Kan jo likegodt gi deg tilbakemeldingen her inne: be støttekontakten din om å ta med seg nistepakke, din ufyselige gubbe!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Hmmm.. dette blir en lang dag for meg ser jeg! Hvis du har gleder av å opplyse hele Dib om fortrolige og sensitive opplysninger om meg her inne, så skal jeg jaggu meg ta noen kopier av dine tidligere sendte PM til meg også vennen:-) Nå er det jobb!!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Godt du vedkjenner deg svineriet, var overbevist om at du ville nekte plent. Du fortjener faktisk ros for at du har utviklet deg til å bli en særdeles ærlig mann
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Jasså tjukka..Du trodde liksom at mitt brev fra tidligere i dag var sendt fra meg? Dette kåseriet ble sendt av min 10 årige sønn som svar til den perverse og ufyselige dama som sender pappaen PM opptil flere ganger daglig. Nå har jeg faktisk vært snill med deg, da jeg kun har plukket ut et brev som du sendte meg forige uke samt et vedlegg fra Jordmor Siri:-) Post mottatt: Tirsdag 14/8-07. Kl. 2304. Avsender: Tårnfrid. Dr. Yppert! Vær så snil å svar meg. Kjære min drømmemann og min ærbødigste Dr. Yppert. Som jeg har sagt tidligere, så er jeg villig til å gjøre alt du ber meg om dersom du bare kunne ofre en halv time sammen med meg her oppe i Nord. Jeg låver at du skal få slipe sexmas og at jeg kun skal særvere kaffe. Jeg synes dine innspill på kaketrådene er fantastisk og kunnskapsrikt, og det skal ikke legges lokk på at jeg får alvorlig problemer med vann/spytt i munnen når du henviser til din kakekunnskap og dine meget fristendes middagstråder. Ja kjære Dr. Yppert, det er faktisk så ille at magen min knurrer og romler hver gang ditt nick kommer til syne her på kranglesiden. Jeg er fullt klar over at du har advart meg mot bamsemums som forrett til alle måltider og at kostholdet mitt kanskje er noe ensformig med grillpølsemeny hver dag og eggeedosis til dessert og mellommåltider sammen med bamsemums. Det er derfor jeg tilber deg O'store Dr.Yppert. Jeg trenger sårt din hjelp da jeg har fått forbud fra alle å bevege meg innen alle områder som har stekeovn og kjøleskap. Jeg ber deg O'store sexatlet og kokkekunstner: LÆR MEG Å LAG MAT HVIS IKKE KLIKKER JEG Å SPISER DEG OPP. Beklager kjære venn, men dette er blodig alvor for meg HØRER DU????????? BLODIG ALVOR!!!!!!!! Kom til meg kjære Dr. jeg skal være en trofast kokkelærling og jeg kan til og med gi deg sex mot 3 bamsemumsposer pr.runde. Vær så snill å svar meg omgående! Din trofaste undersåtter og slave Tårnfrid. Post Mottatt: Onsdag 15/7-07. kl. 0534. Avsender Jordmor Siri. Hei Yppern. Jeg forstår din frustrasjon og at Tårnfrid har gått vel litt langt med å tilby ulike tjenester her på Dib. Vi i moderatorpanelet har sittet oppe i hele natt å diskutert hvordan vi skal håndtere denne personen, men er dessverre hjelpesløse da vi ikke har myndighet til å overprøve Sivilombudsmannen og Kongen av statsråd sitt vedtak om at Tårnfrid er en værnet person som Dib faktisk tjener store penger å ha her inne hvorpå vi er hennes støttekontakter. Du bør heller ikke klage Dr. Yppert da ditt honnorar på 60 000 kr pr. mnd er litt vel i drøyeste laget av å holde denne Tårnfrid i tøylene. Skulle det være noe mer yppertgutten min så er det bare å ringe. hilsen Siri:-) Tårnfrid, jeg synes du absolutt bør roe deg ned litt nå da jeg egentlig hadde tenkt å holde ddine private brev til meg mellom oss:-) Og en ting til vennen.. Jeg kommer ALDRI nordover.......:-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Haaaaa, din usle, lille copycat, ikke prøv deg!!! Selv om jeg tok meg den frihet å offentliggjøre en pm fra deg, betyr det ikke at du har rett til å dikte opp slikt svada som i innlegget over her, og antyde at det er jeg som har sendt den til deg! Makan! Tiåringen din har da sendt meg meldinger flere ganger, men temaet der er som regel "Hjelp, pappa tvinger meg til å smake på bamsemumssuppa og jeg vil spyyy, kan du komme å redde meg? Vær så snill???" Jeg har jo fortalt ham at selv om han så inderlig ønsker det, kan jeg ikke bare adoptere ham sånn helt uten videre, men jeg har jo selvsagt sendt ham store forsendelser med næringsrik mat slik at han og brødrene kan vokse og utvikle seg på riktig vis. Har jo stor sympati for dem alle fire, skjønner ikke hvordan de har overlevd såpass lenge i et hjem der veggene er tapetsert av Mixkiosk-poser, gulvene er dekket av tykke lag med gamle grandiosaesker og der de frittgående rottene er store som grevlinger Og du... hadde jeg sagt "velkommen", ville du vraltet beint til Værnes bare i sokkelesten og klistret det pløsete og overdimensjonerte trynet ditt inn i SAS' billettluke før den tannløse, frådende kjeften din hadde kunnet uttalt ordet "bamsemums", og gaulet hysterisk om å få kjøpe en billett til første fly nordover. Heldigvis for min del får du ikke plass i et flysete, så inntil du går litt ned i vekt føler jeg meg ganske trygg her jeg sitter
mammatilpia Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Tusen takk Tårnyppert. Da har jeg lest og ledd så mye at jeg slipper å ta sit-ups denne uka også = ). Tror fortsatt at du (dere) er en av tekstforfatterne til O.J. som er i svangerskapspermisjon. " Your biggest fan"
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 pokker ta deg bolla mi.. Du gir deg jo aldri:-) Denne skal du få igjen for!!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 Alltid hyggelig å kunne irritere deg, vennen
Libido- Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 hehehehe Nå har Libido- hatt en halvtimes høytopplesning til sambos store glede =)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Hvaaaa. Du nevnte ikke nick vel?? Er liksom ikke så morsomt å få verbal juling på et dameforum når en er mann:-)
Libido- Skrevet 16. august 2007 #21 Skrevet 16. august 2007 nei nei jeg kaller deg selvsagt Doktor fruen. Sambo ville jo aldri tillate meg å henge her inne, om det kom for hans øre at det er menn her inne.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #22 Skrevet 16. august 2007 Hmmm...tjukken, begynner å lure på om dette er en tjeneste vi egentlig bør ta betaling for!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #24 Skrevet 16. august 2007 Vi? Jeg har allerede fått bokkontrakt med en annen tråd du var litt for aktiv i:-) Boka skal trykkes i 400 000 ekemplarer bare i Norge og man forventer et salg på 16 millioner bare i Europa første året:-) Du tror vel ikke at jeg deler med deg vel tjukka???
Gjest Skrevet 16. august 2007 #25 Skrevet 16. august 2007 Slemme, ondskapsfulle trønderfaen! Den som ikke vil, den skal! *røykepause*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå