Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hvor gikk dere og er dere fornøyde? Hvor mye betalte dere og hvor mange bilder/filmer fikk dere? Har hørt veldig mye positivt om den på Nøtterøy, men siden vi ikke kjører bil hadde det vært greiere å gå på Majorstuaklinikken f.eks. Hadde satt pris på litt erfaringer, gode som dårlige!
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 vært på Nøtterøy idag og er superfornøyd;) bilder ligger på profilen min.... kostet 800 kr fikk da medisinsk sjekk, 3 filmsnutter og masse flotte bilder. svært dyktig lege.
En Prins + Prinsesse Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 nøtterøy var sinnsykt bra.. fikk med 15 bilder og film av hele ultralyden =) skikkelig verdt det...bilder på profilen
Belle&Mini Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Vært på majorstua og det kostet 1200. Fikk masse bilder(25ca)og 4 filmer. Ser dem på profilen
pandabjørn Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg må si at det er forskjell på Nøtterøy ultralyd og kvinnedoktoren...men dere som har vært på Nøtterøy har kanskje vært på Nøtterøy ultralyd og ikke kvinnedoktoren?? med førstemann var jeg på nøtterøy og det kosta 650,- fikk mange fine bilder + en video.. i sept skal jeg til kvinnedoktoren for å ta 4D og det koster 800,- ser at det er ei som også betalte 800,- men hun sier at hun var på nøtterøy kanskje du også var på kvinnedoktoren???
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 jepp jeg mente kvinnedoktor på Nøtterøy:)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Åå, visste ikke at det var flere der, jeg. Hehe. Takk for oppklaringen. Vanskelig å vite hvor man skal gå i grunn.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Jeg var på majorstuaklinikken. Betalte 1200,-. Vi fikk 40 bilder+4filmer. Vi var kjempe fornøyd etter vår time, og gikk ut igjen som to kjempestolte foreldre til en liten gutt og tårer i øynene (av glede:) Vi var selvfølgelig kjempe stolte over det underet vi hadde produsert, men det ble litt ekstra spesielt. Spes. sambo som føler at han fikk et nærmere forhold til lille gutten sin )
Marianne87 Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Jeg var på majorstuaklinikken i oslo i min uke 28:) Jeg var veldig fornøyd! =) Betalte 1500, men tror du kan velge om du vil betale 1000 uten medisinsk vurdering eller 1500 med. jeg valgte da med. Hvis du vil se hvordan bildene ble har jeg lagt ut noen på profilen min =)
Anele&Solstråla Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Jeg var hos kvinnedoktor på Nøtterøy..kjørte fra Oslo..fikk masse bilder og 6 filmsnutter:) betalte 800 kro g var inne hos han i nesten en hel time:) best legebesøket mitt ever Majorstuaklinikken har jeg hørt at tar 1500kr uansett jeg da! Og noen er fornøyd og noen ikke. BILDER PÅ PROFILEN MIN STOLT MAMMA 2 be:)
line_n & sara Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 har også vært på nøtterøy i dag! men siden du ikke får kjørt, er det vell ikke lett å komme dit! er uansett fornøyd, jeg! fikk med en dvd med litt teit og flau bakgrunnsmusikk! men er veldig fornøyd med legen og bildene/filmsnuttene! (var hos kvinnedoktoren, 800 kr)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå