Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Liker meg her på forumet, og håper at vi etterhvert skal bli foreldre også, men det har seg slik at det er bare jeg som virkelig vil få barn hos oss... Er en skikkelig lang historie, trenger ikke gå gjennom alt nå, men finnes det ikke noen andre menn som opplever dette? Føler at det med tiden tar på dette. Er jo stikk motsatt av hva som er " vanlig " og dermed ikke så mange å snakke med om dette. ( moderator må gjerne flytte dette hvis det passer best en annen plass ) Signerer med " anonym " bare for denne gang, er aktiv ellers her inne, med signatur.
Chezka Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hos oss var det også min kjære som var klar - lenge før meg. Han hintet stadig om å få en liten en til, men jeg var lenge helt avvisende. Etterhvert som tanken modnet begynte lysten å komme hos meg også, og i slutten av juli sluttet vi med prevensjon og er nå inne i 1. pp. ) Det å oppleve denne tiden med en mann som er så klar for at jeg skal bli gravid er helt fantastisk! Forholdet har på denne korte tiden blitt utrolig tett og romantisk. Mange kvinner tenker veldig (for mye) realistisk i forhold til dette med å få barn. Jeg var (er fortsatt litt) opptatt av tanken på det frie livet vi lever nå kontra nattevåk, barneskrik og alt arbeidet som en liten tass bringer med seg. Hvor flink er mannen i utgangspunktet til å ta del i hjemmearbeidet? Jobber han mye? Er han veldig opptatt av egne hobbyer? Slike ting vil kanskje spille inn når en kvinne vurderer å få barn siden det i mange tilfeller fortsatt er vi jenter som tar hovedansvaret for barnet. Håper din kjære blir klar etterhvert, er en fantastisk spennende tid i forholdet dette ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå