Gå til innhold

Stimulere brystvortene for å sette i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo et gammelt kjerringråd. Har lyst til å prøve det nå, siden jeg er 9 dager over tiden, og sex 4 dager på rad ikke har gitt annet enn vonde kynnere.

Men i boka til Gro Nylander står det at man må teste dette hos lege først, fordi det kan stresse barnet. Synes det høres rart ut - da kan det jo heller ikke tåle å bli født? Eller at det kan gi riestorm - men da ville jeg vel fått det av sex også? Merker at jeg får kynnere med en gang jeg gjør det, så det er tydelig at det er respons å få i allefall.

Noen som har synspunkter på dette?

(Lakseroljen lusker i det fjerne... men foreløpig holder tanken på å bæsje på jordmor + styrtfødsel fristelsen i sjakk!)

Åååååå lei av å være gravid nå. Er supersulten, men vet at hvis jeg spiser nå, så får jeg halsbrann fra helvete, og har bare den grusomme flytende Gavisconen... Evig dilemma!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he kjenner meg igjen i alt du skriver, men skjønner ikke at det skal stresse barnet å massere brystvortene...Har prøvd det samme selv i kveld, men endte bare opp med å lekke råmelk og harde kynnere....ingenting mere :-( Lakserolje prøvde sambo å kjøpe til meg på apoteket i dag, men da de fikk vite hva den skulle brukes til, ville de ikke selge han en flaske....sa at det ikke var riktige måten å gjøre det på, og at et par dager fra eller til ikke kunne spille så stor rolle for mor. HVA I ALL VERDEN VET VEL DE OM DET!!! Men som sagt, masser i vei og håp det beste....vi kan jo umulig være langt unna de små englene våre nå. Tenk neste uke er vi mødre!! (uten halsbrann)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...