Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har igjenn 40 dager idag,å har endel stikking,kjennes ut som nåler i underlivet..både når jeg går og sitter..noen som også har det sånn? evn vet hva det er?? kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er noen slags kynnere det og. Jeg får det når jeg stresser. ubehagelig!!!!! Det hjelper å ta det med ro en dag eller to. Ikke farlig altså!!! :)

Skrevet

Fikk vite av jordmor at det var pressing på livmorstappen.. Dvs modning av den som jo skal utvide seg noen cm =) Så jeg fikk vite at det bare var positivt! Selv om det er veldig ubehagelig da..

Skrevet

Men hvor i underlivet stikker det? jeg har nålestikking i noe jeg tror er urinrøret (har ikke urinveisinfeksjon), liksom rett opp fra symfysen. Har 60 dager igjen.

Skrevet

Jeg har også sånn stikking..jeg vet at jeg modnes for det har jm sagt..jeg har bare 1 cm igjen av livmortappen før den er helt flatet ut:) og den var veeldig myk..sån her er noe i gang vettu, men har ikke rier så..men sinnsyke menssmerter assa...men det er vist bra sier jm..så får jeg lettere fødsel:)

Skrevet

Hvor nærme er du termin da? Og hvor kjenner du stikkingen, sånn litt mer presist?

Skrevet

jeg har ul termin 24 sept, og 1 sept etter min egen mensutregning..

det stikker rett innenfor skam beinet og litt oppover.og har veldig mye murringer i mage å rygg..har jo født to ganger før,men aldri hatt sånn stikking i det heletatt..

Skrevet

jeg ringte legen før i dag og skal innom i morgen enda jeg var på kontroll for bare en uke siden. De ville sjekke for sikkerhetsskyld om det kan være urinveisinfeksjon. De sjekker tydeligvis ikke det som standard på kontrollene, da. Håper de kan si noe mer konkret om hva det er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...