Gå til innhold

ÅÅåh, så frustrerende:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant et til ca 700 m unna; Majorstuen Hotell Ans, kan nåes på tlf. 66984600 :) lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cochs pensjonat er ikke ledig:-/

Ringte Comfort hotell no, og det kostet da 2100,- pr. natt *gulp*

Skrevet

Forsøkt coop hotelkupp? Får du ikke dekt operasjonen? Da vil jeg neste tro du får dekt hotel eller overnatting så lenge operasjonen er dekt. Men du må jo legge ut for betalingen til du har levert kvitteringene til nav, rekvisisjon til flybilett utsteder nav direkte til deg mot at du viser frem innkalingen fra klinikken.

Skrevet

Devil in dark, tuller du?

Jeg får det dekket jo, betaler bare 700,- i egenandel.

Har betalt nesten 2000,- for billettene. Får jeg dette igjen av Nav?

Hmm...

Coop hotellkupp var fullt forresten:-s

Skrevet

Nei tuller ikke, har selv fått behandling på privat klinikk og måtte ikke betale noe, da egenandelen på 400 kroner som den var da for og benytte seg av fritt sykehusvalg eller få dekt behandling den innkreves mot at du f.eks kjører taxi for 400 kroner , da får du ikke pengene tilbake. Men du må vise frem henvisningen du har fått så dekker jo nav flybilett til deg, evnt ledsager om legen har spesifisert dette i den.

Vil tro du får pengene tilbake mot og vise frem henvisningen og kvitteringen for flybilettene.

Lykke til.

Skrevet

Steike, det er jo fantastisk i så fall, og noe jeg ikke har regnet med og dermed ser på som bonus!!!!

Weeee, TUSEN takk for tips!!!

(PS. Jeg lover å ikke skyte deg om det skulle vise seg å ikke stemme;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...