babydilla Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har termin på lørdag, men hadde faktisk trodd og følte at eg sko føda i helgå så va.. Men her sitte eg ennå..... Sko gjerna vert gravid lengre hadde det isje vært for smertene, svimmelheten og kvalmen... någen andre så sitte å vente på rier????
LRMG Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jepp, Vurderer å prøve å stimulere brystvortene, men i boka til Gro Nylander så står det at man skal kontrollere at babyen tåler det... Høres jo litt rart ut at den ikke skulle det - for da tåler den vel heller ikke å bli født? Har prøvd Gi-meg-ri-sex fire dager på rad nå. Får sterke kynnere etter en times tid, men det blir ikke noe mer ut av det. Så det har blitt mere Gi-meg-sår-mus-og-dårlig-nattesøvn-sex av det... Så hell og lykke til deg!
babydilla Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 he he...blir ganske sår ja!!! Eg har så vonde kynnere nå at eg må gå å legga meg... Lykke til..
LRMG Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Heldiggris! Synes ikke noe synd på deg! Måtte du få masse vondt og klemme ut en unge i løpet av natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå