Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Gutten min er nå snart 6 uker gammel og jeg savner magen!! jeg savner å være gravid og kjenne sparkene! har fått igjen mensen så jeg kan jo i teorien bli gravid om 2 uker da jeg har EL. hehe. men vi kan jo ikke dte er jo altfor tidlig! men jeg har sikkelig lyst! men sambo går vel neppe med på det! hehe. noen flere?
NoDoubt Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Savner det ikke i det hele tatt! Er 1 1/2 år siden sist og det er deilig å ha kroppen for seg selv:-)
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Har det sånn enda jeg, og snuppa er 6 mnd.. Men fikk aldri gått meg lei megen jeg, da hun kom 5 uker for tidlig =)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 å jeg var lei jeg! men nå savner jeg edt!! :) heeh.
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg og!!! Savnet det siden 4-5 uker etter fødselen, er 12 uker siden nå... har også fått igjen mensen tidelig (8 uker)... så da er det bare å henge i da! hehe... mannen min vil og ha han da, men jeg må vente noen mnd til så jeg kan komme en liten tur innom jobben før nestemann, for å få med meg en vesentlig lønnsforhøyelse. *sukk*... mon tro om det går tro???hihi Du får prøve å overtale samboeren din da:o)! Kan jo hende han snur på flisa...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå