Gå til innhold

Savner å være gravid!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er nå snart 6 uker gammel og jeg savner magen!! :) jeg savner å være gravid og kjenne sparkene! :) har fått igjen mensen så jeg kan jo i teorien bli gravid om 2 uker da jeg har EL. :) hehe. men vi kan jo ikke dte er jo altfor tidlig! :) men jeg har sikkelig lyst! men sambo går vel neppe med på det! hehe.

 

noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner det ikke i det hele tatt! Er 1 1/2 år siden sist og det er deilig å ha kroppen for seg selv:-)

Skrevet

Har det sånn enda jeg, og snuppa er 6 mnd.. Men fikk aldri gått meg lei megen jeg, da hun kom 5 uker for tidlig =)

Skrevet

Jeg og!!! Savnet det siden 4-5 uker etter fødselen, er 12 uker siden nå... har også fått igjen mensen tidelig (8 uker)... så da er det bare å henge i da! hehe... mannen min vil og ha han da, men jeg må vente noen mnd til så jeg kan komme en liten tur innom jobben før nestemann, for å få med meg en vesentlig lønnsforhøyelse. *sukk*... mon tro om det går tro???hihi

 

Du får prøve å overtale samboeren din da:o)! Kan jo hende han snur på flisa...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...