husmusa Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Faan, jeg er så drit lei. mannen min er nesten konstant sur, på meg. Det er alltid noe å klage og hakke på. Jeg er ganske blid av natur og prøver å ignorere det, men uten hell. Jeg har ikke system på noe, driter i alt osv. I følge han da. Jeg tar meg mest av både barn og hus ( noe han nekter på) og jobber 100 %. Men det er aldri noe som er bra nok. Jeg er så lei nå. Om nettene drømmer jeg ofte at jeg kliner med andre og det er så deilig. Å bare føle noe godt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 reis bort en uke eller 2 kansje han setter pris på deg da?
Libido- Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Da får du spørre hva som plager han.. ligger som regel noe mer bak en sur og gretten person. Drøm deg bort du =)
husmusa Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Reise bort ja, he he. Det har jeg ikke mulighet til.Sex livet er vel ikke noe hipp hurra det heller. er drit lei av å være den masete. Har egentlig bare lyst å få være litt prinsesse, bli varta opp og kline med en som får det til å kile i magen. Livet er da slitsomt nok, om man ikke faan skal forsure den fritiden man har hjemme, da man faktisk kan ha det hyggelig sammen
husmusa Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Han skylder bare på meg. tror han er sur av natur
IBO<3 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 hærregud, sure folk!! å dæm som e sur av natur da!! føsj!! kvitt dæ me hain!!
Libido- Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 han er sikkert misunnelig på deg. Prøv å vær blid og lykkelig rundt en person som har negative tanker om seg selv..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Si at du har forelsket deg i en annen.. Mannehjernen takler ikke slikt, da konkuranseinstinktet er for sterkt til å klare 2 ting på en gang:-) Mannehjernene fungerer slik at vi kan riktignok være/virke grettne eller konstant sur, men når sjokkterapi som feks at " du har truffet en annen person" så trer andre forsvarsmekanismer inn i den enkle høyre hjernehalvdelen hos mannen og han blir snill som et lam. Bare prøv det, tror ikke du har noe å tape:-) Dette gjelder så klart ikke min hjerne eller at dette har gått på meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå