Gå til innhold

Drittlei av den sure dusten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faan, jeg er så drit lei. mannen min er nesten konstant sur, på meg. Det er alltid noe å klage og hakke på. Jeg er ganske blid av natur og prøver å ignorere det, men uten hell. Jeg har ikke system på noe, driter i alt osv. I følge han da. Jeg tar meg mest av både barn og hus ( noe han nekter på) og jobber 100 %. Men det er aldri noe som er bra nok. Jeg er så lei nå. Om nettene drømmer jeg ofte at jeg kliner med andre og det er så deilig. Å bare føle noe godt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!

Akkurat naa er det Bon Jovi.

Skrevet

reis bort en uke eller 2 kansje han setter pris på deg da?

Skrevet

Da får du spørre hva som plager han.. ligger som regel noe mer bak en sur og gretten person.

Drøm deg bort du =)

Skrevet

Reise bort ja, he he. Det har jeg ikke mulighet til.Sex livet er vel ikke noe hipp hurra det heller. er drit lei av å være den masete. Har egentlig bare lyst å få være litt prinsesse, bli varta opp og kline med en som får det til å kile i magen. Livet er da slitsomt nok, om man ikke faan skal forsure den fritiden man har hjemme, da man faktisk kan ha det hyggelig sammen

Skrevet

Han skylder bare på meg. tror han er sur av natur

Skrevet

hærregud, sure folk!! å dæm som e sur av natur da!! føsj!! kvitt dæ me hain!!

Skrevet

han er sikkert misunnelig på deg. Prøv å vær blid og lykkelig rundt en person som har negative tanker om seg selv..

Skrevet

Si at du har forelsket deg i en annen.. Mannehjernen takler ikke slikt, da konkuranseinstinktet er for sterkt til å klare 2 ting på en gang:-) Mannehjernene fungerer slik at vi kan riktignok være/virke grettne eller konstant sur, men når sjokkterapi som feks at " du har truffet en annen person" så trer andre forsvarsmekanismer inn i den enkle høyre hjernehalvdelen hos mannen og han blir snill som et lam. Bare prøv det, tror ikke du har noe å tape:-)

Dette gjelder så klart ikke min hjerne eller at dette har gått på meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...