Gå til innhold

noen her som har prøvd babycomp eller pearly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.tillhører egentlig ikke dette forumet lenger,men er innom av og til likevell..prøvde en hel stund vi også før jeg endelig ble gravid.fikk et tips om en maskin som heter pearly,ganske utrolig ting.måler kunn tempen om mårenen,så viser den om du er fruktbar eller ikke..blinker rødt når eggløsningen finner sted og viser grønt når det er sikkert å ha sex.vi har brukt denne både som prevangsjon og for å bli gravide.riktig nok koster den over 3000kr men den har en levetid på 20år. og det er jo ganske dyrt å drive å kjøpe el tester heletiden også...det tar en mnd ca før maskinen er inne i din syklus,men etter det går det av seg selv,du kan bla frem og tilbake flere mnd for å se når mens er ventet,siste el osv...den viser også om en blir gravid,ca 20dager etter.sikkert mange som vett om denne maskinen,men ville bare nevne alikevell..finnes også en som heter babycomp.går ut på det samme,bare mye dyrere.:)bestilte denne på nette,kom i posten etter kort tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg hatt råd til den nå hadde jeg virkelig brukt den :( eller kjøpt en!!

Skrevet

Jeg har pearly:) Den setter alltid EL to dager for tidlig, så det er litt irriterende. Men i kombinasjon med fertilityfriend, så er jeg superfornøyd!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...