Lucy T og prinsessa *** Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er det i det hele tatt mulig??? Å ikke ha eggløsning, men likevel få positiv el-test? Bruker CB Digital, så er ikke noe feiltolking når den er positiv... Tenker meg gal her, og kom plutselig til å tenke på om det går an...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det går an ja. Det hender noen ganger at man får positiv fordi eggløsningen er i gang, men av og til klarer ikke kroppen å slippe egget
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Okei, tusen takk for svar. Vet du noe om det er stor sjangse for at det skjer ofte? Jeg har el-testet de siste 3 mnd og har fått positiv el-test hver mnd...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg tror ikke det er noe som skjer ofte, men jeg vet ikke. Hadde jeg vert deg så hadde jeg tempet en mnd, da kan man se om egget er sluppet
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Har prøvd å tempe før, men skjønte ikke så mye av det. Og jeg står aldri opp til samme tid hver dag, så tror temperaturene blir misvisende da... Når jeg skal på jobb står jeg opp midt på natta, og når jeg har fri sover jeg leeenge, hehe. Har en sånn babycomp som jeg tempet med i ca ett år... Nå tar jeg blodprøver hos legen 7-9 dager etter positiv el-test, og sjekker progesteron s (hva nå enn det er sånn helt nøyaktig..). Mener det var for å sjekke om jeg har el, så blir spennende å se om noen mnd når jeg skal til legen igjen.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Du er ikke nødt til å tempe om morgenen, kan ta den om natten også. Jeg står av og til opp klokken 5, noen ganger, 7 andre ganger 9. Det jeg da gjør er at jeg tar temperaturen klokken 5 om natten, da blir det bra. I tillegg våkner jeg veldig ofte av jenta mi, men likevell klarer jeg fint å finne EL
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Hmm... Kanskje jeg får prøve å tempe litt igjen for å se om jeg skjønner mer nå. Har en stund tenkt på å prøve det der FF Chart som alle her inne snakker om... Jeg kan vel bare nullstille babycompen og bruke den å tempe med?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Ja, det kan du, så berre fører du inn tempen på fertilityfriend. Det er kjempe bra. Da får du en fin oversikt, du lærer utrolig mye av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå