Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Og med tanke på de vannmassene som vi har fått i hodet den siste tiden virker det logisk. Men det som ikke er logisk er at dette senere fører til at vi har for lite vann og dermed får kraftunderskudd, og igjen økte strømpriser. Burde ikke dette i markedsprisens navn gitt oss billigere kraft?
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Skulle virkelig tro det, ja. Men så feil kan man tydeligvis ta.
Süsse Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Nei, det gaar selvfölgelig ikke begge veier.
prekæs Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Tar jeg feil når jeg sier at slik var det ikke for 20 år siden? Den gangen alle strømleverandører var statlige eller kommunale. Den gangen hadde vi faste priser, mener jeg å huske, og ikke "ville" hopp i prisen slik som nå. Så kom det noen og foreslo at hvis private kunne drive dette, ville vi som forbrukere kunne velge strømleverandør etter prisen. Ei salig suppe av leverandører, mer eller mindre seriøse. Det ingen tenkte på var at da skulle det tjenes penger...mange penger. Er jeg helt på jordet når jeg sier "jeg vil ha det som før, og jeg gidder ikke dra på strømshopping" Strømmen skal være i ledningen, og den skal være billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå