Gå til innhold

3, 5 mnd og sover hele natten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette veldig uvanlig eller? Snuppa mi har brukt og lagt seg i 20 tiden på kvelden og da sover hun til i 6 tiden på morgenen. Skulle jeg ha lagt inn et nattmåltid eller? Hun spiser ca 6 måltider for dag og legger fint på seg. På 3 mnd kontroll var hun 6225 gr. og 60 cm. Kan nevne at hun var bare 2730 gr og 46 cm da hun var født.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, om hun har fin vektøkning og alt sammen, så la henne sove!

så lenge hun spiser godt på dagen.

bare nyt det du:)

noen babyer sover smålurer oftere, noen tar seg et par lange lurer i løpet av døgnet.. alle er vi forskjellige, du høres heldig ut, syns jeg! :)

Skrevet

Lillemor her i huset sover oxo hele natta.Det har ho faktisk gjort siden ho var tre uker.Egentlig ikke gjort noe for at det skulle bli sånn, heller.......Det er bare nydelig....Men nå er ho syk, så det spørs hvor mye søvn det blir i natt.....

Skrevet

Har gutt på 4 1/2 mnd og han har alltid hatt et godt sovemønster på natten. Det har noen ganger gått litt fram og tilbake men i korte trekk har han siden 2 mnd lagt seg rundt kl 19, fått mat kl 23 og så sovet til 7-9. Han sover lite på dagen, 4 lurer på 30 min så altså kun 2 timer fra kl 7-9 til 19. HS sier at han tidlig skjønte hva som var natt og det er jo bare herlig. Når jeg tidligere har spurt spm her inne så har noen blitt ganske sure og spurt om hvorfor jeg tvinger en så liten baby til å gå til køys kl 19. Men den rytmen har han funnet selv, jeg hadde først kl 23, så 22, 21, 20 men måtte jo innse at når han var stuptrøtt kl 19 så var det rett tid for natta. Kos deg med litt fritid på kvelden, det gjør jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...