Gå til innhold

Trangsynte idioter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å dømme andre,på det grunnlag at man har sex med et annet kjønn.

På grunn av en eventyr bok som bibelen føler de kristne at de kan behandle homofile som dritt!

Hva med å gjøre opp sine egne meninger om ting,er helt latterlig å hate noen for at noen har skrevet det i en bok.

blir sinnykt forbanna på kristne som ser ned på andre å får seg til å tro at de er bedre enn andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet kjønn? Er det flere av dem? Her har jeg visst gått glipp av noe viktig. Vennligst forklar.

Skrevet

Ah, ok. Vel, HI, har du sett på TV2?

Skrevet

Det står i bibelen at man skal elske sin neste etc, står ikke noe om forbehold... " elsk din neste, såfremt han/hun ikke er homofil..."??? Aldri hørt om.... Ettersom jeg har forstått, preker bibelen om respekt for andre, og da er det en smule skrudd at vi skal respektere kristne heterofile, men alle andre kommer til helvete? Blir for dumt! Folk får bruke hodet sitt selv, og ikke la seg hjernevaske av diskriminerende tull.

Skrevet

Tja, det meste kirka sier er jo ganske dumt da.

Skrevet

Er faktisk ikke alle kristne som dømmer homofile vettu!!Alt er da ikke bare svart eller hvitt..Og må legge til at MANGE såkalte vanlige folk som ikke er kristne også dømmer homofile!Så er ikke akkurat noen forskjell om du er kristen eller ei!!!Man har dessverre lettere for å bli uakseptert hvis man er annderledes, samme hva slags religion eller ikke folk har..Og det finnes faktisk homofile kristne også!Det er faktisk mange som gjør opp sine egne meninger om ting..Og siden du sannynligvis ikke har lest bibelen da, så bør du kansje gjøre det før du utaler deg om sånne ting!!

Skrevet

jeg kan jo starte med og skrive at jeg er LANGT i fra kristen. MEN jeg respekterer at folk har den troen. men jeg mener at kristene sier mye som strider mot deres egen tro., ALLE er guds barn..?? inkluderer ikke det de homofile?? de får ikke en gang lov til og gifte seg i kirken. . er det noen som sitter mennesker i bås er det de kristene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...