Gå til innhold

Gruer meg såå til i morra:((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo sin første dag på jobb etter Andreas døde...

Lurer på åssen jeg skal klare meg igjennom en hel dag i morra helt aleine, barna skal i bhg..

Men jeg er fast bestemt på og klare det, men er litt redd og.. Blir så tomt, ingen og gråte i armene på, ingen og prate med...

Men en gang må være den første og, men alt føles så skummelt:(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var raskt å jobbe igjen, men kanskje han syns det er mer ok enn du? Lykke til imorgen, du vet du har dibberne å "snakke" med!

Forresten en nydelig kiste og grav lille vennen din hadde.

Skrevet

Det går nok bra skal du se. Kanskje det er godt å komme tilbake til de vanlige rutinene igjen. Å kanskje du har godt av å være noen timer alene? Men sjønner at hverdagen er skummel, du vil nok bare stoppe helt opp.

Håper alt går bra! Har tenkt mye på deg og dine! Må være helt forferdlig å gå gjennom det dere må...

Vi var "millimeter" fra å miste gutten vår, så jeg kan kjenne litt på hvordan du må ha det..

Lykke til i morgen da.

Skrevet

Du får oppsøke meg enten her inne eller på englesiden da vettu, så får vi sitte og skravle litt! =)

Jeg syntes det var litt godt å bli hjemme alene igjen jeg, gruet meg veldig på forhånd som deg. Men da fikk jeg styre dagen som jeg ville selv, gjøre det jeg ville og sove hvis jeg følte for det. Holdt på mye med ting og tang etter Mikael jeg da, hadde masse papir og greier.. Men ellers var og er tv'n og datan gode kompiser ja!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...