Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Lillemor på litt over tre uker har fra hun ble født hatt veldig hyppig avføring, men dette har nå begynt å stabilisere seg. Men hun presser og presser veldig mye, både i sovende og våken tilstand, og det er ikke alltid det resulterer i noe. Avføringen hennes er veldig løs, nærmest vannaktig, med gule korn i. Hun får bare morsmelk. Er dette normalt?
VinterSol+2 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 veldig mye er normalt med morsmelksbarn.. jenta mi har avføring ca en gang i uken hun. den er gul og litt mer fast enn andre barn, tror jeg, rett og slett fordi hun utnytter så mye av næringen i den, og tisser veldig ofte,, hun også presser masse hver dag. hun har faktisk en del perioder i løpet av dagen som er verre enn andre. vi pleier si at hun "komprimerer" vet ikke om dette hjalp deg noe særlig, men jeg tror altså det meste er normalt med mm-barn. om allmentilstanden hennes virker ok ellers, så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå