Lilleprins og mamma Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hei alle sammen!! Takk igjen for hyggelig treff i dag!! Da har vi igjen satt opp neste treff - fredag 31 august kl 12:00 på Mecca. Velger Mecca for da er vi sikre på å møtes på et hyggelig og fint sted uansett hvordan været blir. Politikeren ble ikke det helt store i regnværet så vi havnet i kjelleren på Paleet i dag. MEN vi hadde det kjempekoselig der også!! :-) Mathias og jeg er med!! Setter opp liste så da er det bare å slenge seg med: Lilleprins og mamma Sees snart igjen!! :-)
*Maggi* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Takk for hyggelig treff, ja! Victor og jeg har allerede notert dato, sted og tid i kalenderen, så vi er med! Lilleprins og mamma Maggi
wonderboy og mamma Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det var hyggelig å treffe dere igjen i går! Kristian og jeg er klar for Mecca og håper da og få treffe enda flere av de nye babyene som er kommet i sommer. På avskjedsmøtet til Sara 67 møtte jeg en venninne av henne med baby på 10 uker som ønsker å joine oss, så jeg melder på også dem til treffet. Listen blir da: Lilleprins og mamma Maggi Wonderboy og mamma C med baby
tralletonetroll Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hei! Det er så synd når det ikke passer å bli med på treff, men vi gir oss ikke. Denne gangen kommer vi - Åsmund og jeg :-).
tralletonetroll Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Glemte lista.. ;-) Lilleprins og mamma Maggi Wonderboy og mamma C med baby Enestående
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Vi skal være med der vi kan. Jeg er glad for at vi trosset regnværet i går. Det var som vanlig veldig hyggelig! Da blir det: Lilleprins og mamma Maggi Wonderboy og mamma C med baby Enestående Lunas gutt og...?
coscos Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Hei! Vi reiser på ferie den uken, vår første langtur i bil! Så Lille M og jeg får heller satse på å bli med neste gang.
En fra før Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Hei, Vi vil være med : - ) Lilleprins og mamma Maggi Wonderboy og mamma C med baby Enestående Lunas gutt Cathrine og Harald
Lima Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Hei! Takk for sist til dere som trosset regnværet og var med på Paleet. Vi blir med på treff igjen 31. august. Listen blir da: Lilleprins og mamma Maggi Wonderboy og mamma C med baby Enestående Lunas gutt Cathrine og Harald Lima
Ma-i Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 HEi vi har lyst til å bli med denne gangen også.. Sist var Lillebror sykk etter vaksinen på mandag så vi kom ingen steder Lilleprins og mamma Maggi Wonderboy og mamma C med baby Enestående Lunas gutt Cathrine og Harald Lima Ma-i
Lilleprins og mamma Skrevet 24. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2007 Hei alle sammen!! Så koselig at d er så mange som kommer. D blir koselig. Endelig kom et lite flik av sommeren igjen. Kos dere masse i finværet. God helg!! Sees om 1 uke. Klem :-)
Mirte Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Hei alle sammen:) Jeg satser på å bli med. Blir 40 i morgen og skal ha party på lørdag, så det er en del å forberede, men har veldig lyst til å treffe dere.
Karomamma Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Hei alle dere med nye babyer!!! Får vi andre snart rede på hva dere driver med på de treffene deres eller? Eller vil dere bare snakke med oss her inne når dere skal avtale neste møtested? Bare tuller litt.. Jeg var ikke så aktiv på nett selv de første månedene. He he, vi som har begynt å jobbe er litt misunnelige kan dere skjønne Kos dere på fredag
Reise Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Hei til alle, også takk for sist. Jeg hadde sikkerlig ikke forlatt huset hvis vi ikke hadde treff pga dårlig vær. Vi blir også med denne gangen. Jeg har forresten siste uke begynnt med babysvømming, kjempe morsåmt! Det er jo fint å ha flere avtalen med treff, barselsgruppen og lignende nå. Da ses vi: Lilleprins og mamma Maggi Wonderboy og mamma C med baby Enestående Lunas gutt Cathrine og Harald Lima Ma-i Mirte Berlin og Isabella
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Kjære Karomamma og andre modne foreldre, jeg har vært med i den hemmelige klubben siden mars, men gruppen har truffet hverandre før det. Først var vi på BIM, men siden alle barn har poppet ut har vi flyttet over hit. Det er vel ikke noe mer hemmelig enn at vi er en veldig hyggelig gjeng som klaffer kjemimessig-og barna aldersmessig med akkurat passe størrelse på gruppen. Jeg personlig har ikke blandet meg så mye inn hos dere, fordi jeg tenker at dere kjenner jo hverandre, akkurat som vi kjenner hverandre. Mer hemmelig er det ikke. Men vi blander oss jo også inn i trådene deres, og det samme kan dere gjøre - eller hur? For meg er et nettsted som dette for oppdatering av informasjon om nettopp treff og praktiske tips om våre småtrollenes ve og vel. Akkurat i dag skulle jeg gjerne visst, hva man gjør med en gretten liten krokodile. Jeg kjenner han ikke sånn. Vi har vart på babysvømming i går og etter et øyeblikk med stor undring-bom stille, storkoste han seg. I dag var vi på første møte med barselgruppen og han var kjempeutillpass. Han skal helst henge ved puppen hele tiden-ellers gråter han. Det har han fortsatt med etter vi kom hjem. Håper det gir seg. VVi skal jo rekke Smart-klubb. Da ahr de 40% avslag på fotoalbum. Jeg har jo ellers fått det jeg bestilte: en blid og flott unge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå