Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytta eeeegentlig inn her for 1mnd siden,men har tilbragt den mnd på sykehuset så har ikke fått introdusert meg selv/oss...

16.07. fikk jeg en liten gutt på 2604gram 48cm. Han ble født 5 1/2 uke for tidlig og etter 3 dager ble vi rusha til Riksen for å operere han. Han hadde et hull i magesekken stakkar.. Men nå er han lappa fint sammen og er så og si frisk. Har ikke det beste immunforsvaret enda,så vi holder oss litt for oss selv frem til han er bedre.

Jeg er snart 22år og bor på sørlandet. Sikkert flere av dere som kjenner meg fra bim:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner deg igjen fra BIM vettu!

s¨å godt å høre at det stort sett står bra til med dere nå! ikke svære karen han gutten din da han ble født nei!

samme lengden som jenta mi, men hun veide 3600.. lurer på hvordan hun hadde sett ut om hun hadde vært 1000gr lettere, som din!

gikk fødselen greit for din del da?

klem

Skrevet

jeg kjenner dere igjen fra bim,logga meg på her i dag jeg også.fikk ei jente for en mnd siden.blir gøy å ha samme gjengen her også.

Skrevet

For å si det sånn,hadde jeg hørt fødselshistorien min før jeg fødte så hadde jeg nok bedt om ks.. Uffa meg. Stakkaren måtte taes med vakum,og det glapp 6 ganger.. Så han kom ut med DEN kulen. Men fra 10cm åpning så tok det bare 56minutter,så det var fort over. Men tok 5dager fra livmorhalstappen var flat til jeg hadde full åpning. Vi hadde en tøff start,men han er tøffere enn toget. Legene og sykepleierene er overraska over hvor fort han har kommet seg etter han ble operert.

Skrevet

jentebabymom også jo! så flott!

koselig å "se igjen gamle kjente"

:)

oi, den fødselen hørtes dramatisk ut ja!

hos oss gikk det i grunnen veldig greit.. 3,5 timer fra 4cm åpning.. fra 10cm til hun var ute syns jeg det gikk rasende fort, mens mannen min påstår at det nok tok tre kvarter, iallefall.. men vi mista egentlig helt tidsfølelsen, først nå i etterkant at vi har funnet ut at det tok 3,5 timer, feks..

gikk med rier i et par uker da, sånn til og fra, men det gjorde jo at jeg startet med 3 cm åpning, så egentlig fornøyd med det, nå i etterkant..

hihi, gikk faktisk såpass fort at de prøvde å dytte henne tilbake et par ganger!

så flott at det er en liten tøffing du har!! skal se han fortsetter sånn, går på med huet først, lissom..

Skrevet

Gratulerer med den lille tøffingen! :-) Så flott at det har gått så bra

Skrevet

Så bra å høre at det går bra med gutten din, husker deg og historien din godt fra bim! veldig veldig bra!!!

klem fra dahlm (nytt nick)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...